کد خبر: 215742 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 سپتامبر 2021 - 15:12

در چوکام و اشکیک؛

جشن نمادین شکوفه ها و غنچه ها در مهر کرونایی

آیین جشن “شکوفه ها و غنچه ها” با حضور تعداد کمی از دانش آموزان مدرسه به صورت نمادین و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مدرسه شهید بصارتی و شهدای هفت تیر اشکیک باحضور مسولین محلی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ جشن شکوفه‌ها و غنچه ها برای هر کودکی یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی محسوب می‌شود. روزی پر از نشاط و انگیزه برای آغاز گذراندن ۱۲ سال تحصیلی در مدارس. کلاس اولی ها پس از گذر از مراحل ثبت نام برای آغاز سال تحصیلی، یک تابستان را به شوق یادگیری خواندن، نوشتن، دوستی‌های جدید با هم‌شاگردی‌ها و بازی‌های کودکانه در کلاس‌های درس و حیاط مدرسه گذرانده‌اند.

اما جشن “شکوفه ها و غنچه ها” به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس از اسفندماه ۱۳۹۸، به صورت نمادین برگزار شده است، می توان گفت امسال دومین سال تحصیلی است که نگرانی‌های ناشی از کرونا شوق دانش‌آموزان در مهرماه را کاهش داده است، معمولا دانش آموزان کلاس اولی و پیش‌دبستانی یک روز زودتر از سایر دانش آموزان مقاطع تحصیلی به مدرسه می ‌روند.

امسال نیز آیین جشن “شکوفه ها و غنچه ها” با حضور تعداد کمی از دانش آموزان مدرسه به صورت نمادین و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مدرسه شهید بصارتی و شهدای هفت تیر اشکیک باحضور مسولین محلی و شهرستانی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/۲۱۸۸۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads