کد خبر: 215539 - تاریخ: دوشنبه، 20 سپتامبر 2021 - 09:40

مدیر کل کمیته امداد گیلان:

۹ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان مسکن مناسب ندارند

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان تأمین مسکن برای مددجویان را یکی از اولویت های این نهاد عنوان کرد و گفت: ۹ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان فاقد مسکن مناسب هستند.

به گزارش خوبان، عباس اهرابی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به برگزاری شور عاطفه‌ها در استان گیلان، گفت: ۲۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند و دفاتر و مراکز نیکوکاری در استان برای تهیه لوازم التحریر این دانش آموزان فعال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه پیش بینی شده حدود ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شور عاطفه‌های امسال جمع آوری شود، افزود: مبلغ جمع آوری شده در شور عاطفه‌های سال گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود چهار میلیارد تومان کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها جمع آوری شده است.

اهرابی کمک به رفع سوءتغذیه کودکان، تغذیه مادران باردار و شیرده، کمک هزینه خدمات ویژه نیازمندان و تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج را از جمله خدمات این نهاد عنوان و اضافه کرد: ۱۴۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند و با توجه به بودجه، مطمئناً نمی‌توانیم به طور کامل به آنها خدمات دهی کنیم.

وی با بیان اینکه مهمترین کار کمیته امداد اشتغال و کارآفرینی است، ادامه داد: برای ایجاد اشتغال مددجویان خود در سال گذشته ۲۳۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که با توجه به این میزان تسهیلات هشت هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم.

اهرابی با اشاره به پیش بینی اعتبار ۴۰۳ میلیارد تومانی برای کمیته امداد گیلان برای امسال، گفت: از این مبلغ ۵۱ میلیارد تومان تاکنون جذب شده و به دنبال ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت پوشش یکی دیگر از اولویت‌های این نهاد است، اظهار کرد: ۹ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان فاقد مسکن مناسب هستند.

کد خبر 5308728
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads