کد خبر: 215399 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 سپتامبر 2021 - 18:26

فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان خمام مطرح کرد ؛

برخی ادارات شهرستان تکمیل پروژه ها خود همت ویژه ای داشته باشند / افزایش اعتبارات شهرستان خمام به ۱۵٫۲ میلیارد تومان

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه قسمتی از رودخانه ها لایروبی شد و در سال های آتی نیز امیدواریم بتوانیم این پروژه را به صورت ادامه دار انجام دهیم، افزود: برخی پروژه های نیمه کاره از سال گذشته مانده که ادارات باید برای اتمام این پروژه ها همت ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خوبان خبر ؛ عبدالوحیداحمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خمام با اشاره افزایش ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به ۱۵٫۲ میلیارد تومان برای شهرستان خمام اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان به صورت اعتبار ویژه از استانداری گرفته شد و مرحله دوم نیز بین برخی مدارس و ادارات توزیع شد و ۵۰۰ میلیون  تومان نیز در اختیار شورای اسلامی و شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قسمتی از رودخانه ها لایروبی شد و در سال های آتی نیز امیدواریم بتوانیم این پروژه را به صورت ادامه دار انجام دهیم، افزود: برخی پروژه های نیمه کاره از سال گذشته مانده که ادارات باید برای اتمام این پروژه ها همت ویژه ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان خمام با اشاره به تنظیف چهره شهر و روستا بیان کرد: از شهردار و اعضای شورا و بخشداران می خواهیم بحث پسماند با دقت و نظارت بیشتری پیگیری شود و همچنین آذین بندی در مراسمات مختلف را مورد توجه قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خمام با بیان اینکه در فصل سرما با بحران های بیشتری از جمله مشکل آب در برخی روستاها مواجه خواهیم شد، گفت: باید پیش بینی ها و برنامه ریزی ها از هم اکنون صورت گیرد و مدیران برای حل مشکلات حضور فیزیکی داشته باشند تا اگر موردی پیش آمد بلافاصله در شهرستان حضور داشته باشند.

وی انجام واکسیناسیون در شهرستان خمام را مطلوب برشمرد و بیان کرد: با تلاش هایی که از طریف حوزه مقاومت بسیج شکل گرفت مکانی برای واکسیناسیون در مرکز شهر پیش بینی شد تا بتوانیم میزان سهمیه بیشتری از این هفته و هفته آینده داشته باشیم.

به گفته فرماندار شهرستان خمام، تلاش می کنیم نیروهای خدماتی، راننده های سرویس و فرهنگیان و حتی اولیای دانش آموزان واکسینه شوند تا اگر در سطح روستا تعداد دانش آموزان کم است و دغدغه خانواده ها حل شد مدارس در روستاهای کم جمعیت با دانش آموزان کم بازگشایی شود تا شرایطی بوجود آید تا دانش آموزان از این حالت کمایی که در طی این مدت در منزل بودند با آرامش در جامعه حضور یابند.

احمدی با اشاره به بازگشایی بازار خمام گفت: تمامی دستگاه ها کمک کردند تا بازار نیز بازگشایی شود و با رعایت فاصله ها و دستورالعمل ها امیدواریم کسب و کارها به مشاغل خود ادامه دهند.

وی با اشاره به باز بودن نانوایی ها در شهرستان خمام بیان کرد: در طی هفته گذشته بین هشت تا ۱۰ نانوایی حتی در روزهای جمعه نیز باز بودند، در این صورت به نانوایی هایی که کار می کنند آرد به صورت فوق العاده اختصاص می یابد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads