کد خبر: 21454 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 مارس 2013 - 10:37

ورود 300 هزار خودرو به گیلان

خوبان خبر: سرپرست پلیس راه گیلان از ورود بالغ بر 300 هزار دستگاه خودروی مسافر از تمام مبادی ورودی استان در مدت پنج روز گذشته خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ورود مسافران در گیلان اظهار کرد: از 25 اسفند 91 زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون، بالغ بر 300 هزار دستگاه خودروی مسافر از تمام مبادی ورودی استان وارد گیلان شدند که بیشترین ورودی از محور قزوین ـ رشت بوده است.

وی با بیان اینکه محور قزوین‌ ـ رشت در دو روز گذشته ترافیک سنگینی داشته است، افزود: از امروز ترافیک این محور نیمه سنگین شده است.

سرپرست پلیس راه گیلان درباره وضعیت تصادفات رانندگی در مدت پنج روز از اجرای طرح نوروزی، خاطرنشان کرد: در این مدت بر اثر تصادفات رانندگی 72 نفر مجروح و 11 نفر کشته شدند که مهم‌ترین حادثه، مرگ چهار نفر سرنشین خودروی پژوی سواری بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور قزوین‌ ـ رشت در 25 اسفند بود.

وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا پایان پنجم فروردین در محور رشت‌ ـ قزوین و بالعکس خبر داد و یادآور شد: در این محور تردد کامیون و تریلی به حامل مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

رستگار، تردد هرگونه موتورسیکلت در بزرگراه‌ و آزادراه استان را ممنوع اعلام کرد و از رانندگان خواست در محورهای گیلان با آرامش رانندگی کنند.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی طولانی است رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

این مسئول، استراحت کافی قبل از رانندگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به هشدارهای پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیرهای رفت و برگشت راه‌های فرعی و روستایی استان از هم جدا نشدند و دید کافی وجود ندارد رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند.

رستگار توجه به عابران پیاده در حاشیه راه‌های استان را مورد تاکید رانندگان قرار داد و شماره‌های 110 و 197 پلیس و 7755004 -0131 را برای پاسخگویی به مسافران اعلام کرد.

 

انتهای پیام/35


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads