کد خبر: 214042 - تاریخ: جمعه، 30 جولای 2021 - 02:28

با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونایی شهرستان خمام /

یک بام و دو هوای محدودیت های کرونایی

شهرستان خمام بر اساس اعلام وزارت بهداشت از پانزدهم تیرماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و بالطبع آن برخی‌از محدودیت‌های کرونایی برای برپایی بازار یا اماکن ورزشی اعمال گردیده است. تعطیلی چندروزه پایتخت، هجوم مسافران به گیلان و البته نبود برخورد قاطعانه از ورود مسافران اگرچه به‌عنوان عامل اصلی افزایش آمار مبتلایان به کرونا […]

شهرستان خمام بر اساس اعلام وزارت بهداشت از پانزدهم تیرماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و بالطبع آن برخی‌از محدودیت‌های کرونایی برای برپایی بازار یا اماکن ورزشی اعمال گردیده است.
تعطیلی چندروزه پایتخت، هجوم مسافران به گیلان و البته نبود برخورد قاطعانه از ورود مسافران اگرچه به‌عنوان عامل اصلی افزایش آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌های استان مطرح است، اما بازدیدهای میدانی در خمام نیز از ساده‌انگاری کرونا توسط برخی‌از شهروندان درخصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تجمعات حکایت دارد.
از سوی دیگر، نه‌تنها شهروندان بارها طی روزهای اخیر از روند فاقد فاصله‌گذاری مناسب محوطه مرکز واکسیناسیون گلایه نموده و شنیده‌های تایید نشده از افزایش آمار کرونا مثبت‌ها در این‌شهرستان حکایت می‌کند، بلکه نقش نظارتی ستاد مدیریت کرونای شهرستان خمام در تذکر به واحدهای صنفی که توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نداشته نیز کمرنگ بوده و از کاهش درصد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر می‌دهد.
همچنین، بازار هفتگی شهر خمام که از چند هفته گذشته به‌دلیل قرمز شدن وضعیت کرونایی تعطیل گردیده، شاهد برپایی مراسمی در همان‌محوطه است که از سیاست یک بام و دو هوای مسوولان در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حکایت می‌کند. 

به گزارش خوبان خبر ؛ معاون درمان علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه روزانه بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ آلودگی جدید در استان اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا به شدت افزایش یافته و از مرز ۱۱۰۰ بیمار بستری گذشتیم.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۱۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads