کد خبر: 214013 - تاریخ: چهارشنبه، 28 جولای 2021 - 13:58

فرمانده انتظامی خمام؛

۱۰ هزار برگه توتو کشف شد / ۴ نفر روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی خمام از انهدام یک باند برگزارکننده قمار و دستگیری ۴ عضو آن در یک باب منزل مسکونی در این‌شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ شریف رحیمی، قمار را از نظر فردی و اجتماعی عملی قبیح و یک ناهنجاری عنوان کرد و اظهار داشت: جلوگیری از قمار نیاز به اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های آن دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه پس از دریافت گزارشی مبنی بر پریایی مکان برگزاری قماربازی در خمام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، پلیس محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی در یکی از روستاها شناسایی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمام از اعزام ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری ۴ نفر از اعضای برگزار کننده این باند قمار خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، ۱۰ هزار برگه توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال)، ۱۴ دستگاه کنسول بازی و تلویزیون، یک دستگاه کپی، ۲ عدد مهر مربوط به این باند، ۴۷ میلیون ریال وجه نقد و ۴ دفتر حسابرسی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو جک در این راستا بیان داشت: در بررسی صورت گرفته از دفتر حسابرسی مشخص شد، گردش مالی این محل قماربازی حداقل روزانه حدود ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.
سرهنگ رحیمی خاطرنشان کرد: متهمان ۲۱،۲۷،۴۱ و ۶۳ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۲۲۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads