کد خبر: 213975 - تاریخ: دوشنبه، 26 جولای 2021 - 21:02

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ؛

کتابخانه عمومی شهرستان خمام از وضعیت مناسبی برخوردار نیست/ آمادگی تجهیز فضای کتابخانه ای در بخش چوکام

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با تاکید بر لزوم گسترش فضای کتابخانه ای، افزود: کتابخانه عمومی خمام تنها فضای فرهنگی این شهرستان محسوب می شود و لذا باید زمینه گسترش فضاهای جانبی کتابخانه ای با کیفیت و متناسب را فراهم کنیم.

به گزارش خوبان، پریسا کرمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خمام، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه انجمن در این شهرستان، اظهار کرد: اهمیت کتاب و مزایای کتابخوانی برای جامعه بر کسی پوشیده نیست و شهرستان خمام مردمی فرهنگ دوست و کتابخوان دارد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان خمام با اداره کل کتابخانه های عمومی استان، تصریح کرد: شهرداری خمام جزو معدود شهرداری های استان گیلان است که نسبت به پرداخت دیون و مطالبات کتابخانه های عمومی اقدام کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با تاکید بر لزوم گسترش فضای کتابخانه ای، افزود: کتابخانه عمومی خمام تنها فضای فرهنگی این شهرستان محسوب می شود و لذا باید زمینه گسترش فضاهای جانبی کتابخانه ای با کیفیت و متناسب را فراهم کنیم.

کرمی، خواستار مناسب سازی فضای کتابخانه عمومی خمام و افزوده شدن سالن مطالعه و ایجاد فضای اداری مجزا از سازه کتابخانه شد و عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا شرایط را برای حضور اعضا در کتابخانه های عمومی دشوار کرد و لذا اقدام به راه اندازی ۷۵ پایگاه کتابخوانی در فضای مجازی کردیم.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه کتابخانه عمومی شهرستان خمام از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، گفت: استفاده از ظرفیت بخشداری و مساجد به عنوان پیشخوان کتاب نیز از برنامه‌های در دست اقدام این نهاد است.

کرمی، از آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت تجهیز فضای کتابخانه ای در بخش چوکام خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخشداری و مساجد این منطقه به عنوان پیشخوان کتاب در دستور کار ما قرار دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads