کد خبر: 213453 - تاریخ: دوشنبه، 5 جولای 2021 - 10:27

گیلان تا آخر هفته ۸ درجه خنک می‌شود

براساس پیش بینی هواشناسی گیلان دمای هوای این استان برای روزهای پایانی هفته در برخی مناطق تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش خوبان، بر اساس جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی گیلان، دمای هوای این استان  امروز به گرم ترین میزان یعنی ۳۶ درجه سانتیگراد در رشت مرکز استان و ۳۹ درجه در مناطق جنوبی به خصوص شهرستان رودبار خواهد رسید. 

اما طبق این پیش بینی از روز سه شنبه دمای هوای استان رو به کاهش خواهد گذاشت و تا روز چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش دما انتظار می رود. 

این مدت مردم شهرهای جنوبی و کوهستانی استان بیشتری میزان کاهش دما را احساس خواهند کرد که البته به معنای سرد شدن هوا نبوده و همچنان جوی گرم و مرطوب بر سراسر استان حاکم است. 

همچنین دامنه تغییرات دمایی برای ساعات شب و روز در مناطق جلگه ای حدود ۱۰ درجه و در مناطق کوهستانی تا ۱۳ درجه خواهد بود به طوری که پیش بینی می شود ماسوله بیشترین دامنه تغییرات را در روز دوشنبه هفته جاری ثبت کند زیرا دمای این شهرستان در گرم ترین ساعت روز به ۳۲ درجه و در خنک ترین ساعت شب به ۱۸ درجه خواهد رسید. 

برای ۲۴ ساعت آینده نیز ایستگاه های هواشناسی رودبار ، منجیل و لوشان با دمای ۳۹ درجه گرم تریم و دیلمان با دمای ۳۱ درجه خنک ترین مناطق استان می باشند. آسمان استان نیز طی روزهای پیش رو آفتابی تا نیمه ابری پیش بینی می شود که در ساعات بعدازظهر با رشد ابر همراه است. 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads