کد خبر: 213450 - تاریخ: دوشنبه، 5 جولای 2021 - 10:24

در ۲ روز گذشته ؛

جلوگیری از تردد ۷ گروه گردشگری بدون مجوز در گیلان

گروه‌های نظارت گردشگری و پلیس در ۲ روز گذشته از تردد بیش از ۲۰۰ گردشگر در جاده‌های گیلان جلوگیری کردند.

به گزارش خوبان ، ریس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با توجه به علاقه مندی هموطنان به شرکت در تور‌های گردشگری و طبیعت گردی در فصل تابستان، در ۲ روز گذشته، گشت‌های مشترک گروه‌های کنترل و نظارت این اداره کل و پلیس پاوا استان از حرکت ۷ گروه گردشگری بدون مجوز به تعداد ۲۰۲ نفر که با ۱۱ خودرو در سطح شهرستان رشت در تردد بودند جلوگیری کردند.

روزبه آلیانی با اشاره به جلوگیری از تردد ۸۱ گروه بدون مجوز در دیگر شهرستان‌های استان در این مدت، افزود: بیشتر این گردشگران با فریب تبلیغات گروه‌های غیر مجاز، در این تور‌ها ثبت نام کرده بودند.

وی با اشاره به بازدید از تور‌های مجاز در نظارت‌های انجام شده، اضافه کرد: گروه‌های نظارتی از سطح کیفی تور‌های گردشگری که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند اظهار رضایت کردند.

رییس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گیلان از همه صاحبان دفاتر و راهنمایان گردشگری که به صورت قانونی و با رعایت همه موارد بهداشتی و شئونات اسلامی تور‌های گردشگری برگزار می‌کنند، قدردانی کرد و از علاقه‌مندان به گردشگری خواست برای داشتن سفری ایمن، بسته‌های سفر خود را از دفاتر مجاز تحت نظارت این اداره کل تهیه کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads