کد خبر: 213408 - تاریخ: شنبه، 3 جولای 2021 - 12:28

مدیر کل زندان های استان گیلان:

اشتغال ۶۰ درصد زندانیان گیلان/ ۲ هزار نفر مشغول هستند

مدیر کل زندان های گیلان گفت: بیش از دو هزار زندانی معادل ۶۰ درصد زندانیان گیلان در حرفه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خوبان،  رضا محمدی اصل صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های سازمان زندان‌ها آموزش‌های مهارت‌های مختلف در زمینه اشتغال به زندانیان است، اظهار کرد: اشتغال در زندان‌ها به یک اولویت و هدف طراحی شده تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد معادل بیش از دو هزار زندانی در زندان‌های استان گیلان در حرفه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، افزود: در این نظر در سال گذشته استان گیلان رتبه دوم کشور را کسب کرد.

مدیر کل زندان‌های گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این موضوع در بخش نسوان زندان‌های استان نیز پیگیری می‌شود، گفت: ۸۰ درصد زندانیان زن استان گیلان در مشاغل مختلف به ویژه تولید صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه درآمدهای حاصل از اشتغال زندانیان به خانواده‌های آنها و خود مددجویان تعلق می‌گیرد، اضافه کرد: زندانیان ابتدا توسط سازمان فنی حرفه‌ای و جهاد کشاورزی آموزش داده شده و سپس وارد عرصه کار می‌شود.

محمدی اصل بیشترین دلیل ورود افراد به زندان‌ها را اشتغال و بیکاری دانست و گفت: سازمان زندان‌ها به افرادی که در طول حبس حرفه فنی حرفه‌ای و یک اشتغال خاص را ی

انتهای پیام/۲۵۸۷

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads