کد خبر: 21315 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 مارس 2013 - 09:37

در جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری چهارشنبه آخرسال مطرح شد؛

بخشدار خمام: در آستانه سال نو برخی به جای صله رحم،دست به اقدامات غیرمتعارف می زنند.

بخشدار خمام با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه چهارشنبه آخرسال اظهار داشت: در آستانه سال نو، برخی به جای انجام صله رحم و دیدار بستگان و آشنایان مبادرت به انجام این گونه اعمال غیرمتعارف می نمایند که جا دارد هر یک از ما نسبت به فرهنگ سازی مناسب و استفاده درست از این سنت قدیمی، مبادرت نماییم.

به گزارش خوبان: جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری چهارشنبه آخرسال، ساعت 8:30 روز یک شنبه (1391/12/27) با حضور پورهادی سرپرست شهرداری خمام، سرهنگ خسروی معاونت عملیات سپاه ناحیه مقداد، سرگرد علی اکبری فرمانده انتظامی خمام، پورآقایی رئیس آگاهی خمام، عاشوری معاون بخشداری خمام، رضازاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران خمام و به ریاست استقامتی بخشدار خمام ، در بخشداری خمام برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مهندس استقامتی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) ، در خصوص حوادث چهارشنبه آخرسال گفت: هر ساله در آستانه سال نو کشور ما درگیر یک سری آداب و رسوم خرافه ای می شود که متاسفانه شاهد یک سری ناهنجاری ها در این زمینه هستیم که بعضاً منجر به حوادث دلخراش از جمله قطع اعضای انسان و همچنین آسیب های غیرقابل جبران به چشم می شود.

وی همچنین در انتها اظهار داشت: در آستانه سال نو، برخی به جای انجام صله رحم و دیدار بستگان و آشنایان مبادرت به انجام این گونه اعمال غیرمتعارف می نمایند که جا دارد هر یک از ما نسبت به فرهنگ سازی مناسب و استفاده درست از این سنت قدیمی، مبادرت نماییم.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین نظرات خود را مطرح نمودند.

 

انتهای پیام/76


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads