کد خبر: 212820 - تاریخ: یکشنبه، 13 ژوئن 2021 - 17:44

جاده مرگ باز هم قربانی گرفت ؛

تصادف در خمام با ۲ کشته و ۳ مصدوم همراه شد

مسوول اوزانس خمام از جان باختن دو تن و مصدوم شدن سه تن دیگر در پی تصادف یک پراید باپرشیا خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ محمد آقایی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر؛با اعلام خبر تصادف مرگبار در کلاچاه دوم، درباره جزئیات این حادثه اظهارکرد: ساعت ۱۴:۳۰ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در روستای کلاچاه دوم اعلام شد که عوامل اوژانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پراید و پژو پارس برخورد کرده اند؛ که در حادثه ۳ مصدوم همراه بوده و متاسفانه دو تن به دلیل جراحات وارده سر صحنه جان باختند.

مسوول اوژانس خمام با بیان اینکه در این حادثه ۳ مصدوم آقا(۵۰_۲۵_۲۶ ساله) که سرنشین هر دو خودرو بودند، افزود: پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

به گفته وی ، در این حادثه ۲ خانم(۲۶ و ۳۰ ساله) سرنشین خودرو پراید بودند،که فوت شدند.

گفتنی است ، در این تصادف آتش نشانی خمام‌ ، خشکبیجار در محل حادثه حضور داشته و با استفاده از ست نجات افراد حادثه دیده را خارج نمودند.

به گزارش خوبان خبر ؛ محور خمام – خشکبیجار یکی از پرحادثه‌ ترین نقاط جاده‌ای استان گیلان است که به دلیل تلفات و سوانح زیاد رخ داده در این مسیر به جاده مرگ معروف شده و سال های گذشته تعداد زیادی همشهریان خشکبیجاری و خمامی را به کام مرگ کشانده است اما تاکنون اقدامی در خصوص تعریض این جاده اقدامی صورت نگرفته است

انتهای پیام/۱۲۲۲۲  


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads