کد خبر: 212785 - تاریخ: شنبه، 12 ژوئن 2021 - 13:54

هیات نظارت بر انتخابات شهرستان خمام ازسمت خود استعفا دادند

اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خمام از سمت خود با ارسال نامه ای هیات نظارت استان از سمت خود استعفا دادند.

به گزارش خوبان، اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خمام از سمت خود با ارسال نامه ای هیات نظارت استان از سمت خود استعفا دادند.

در متن استعفانامه آمده است: روند بررسی اهلیت داوطلبین عضویت در شورا در دو بخش مرکزی و چوکام توسط مسوولین هیات نظارت با اشرافیت، دقت‌نظر و رافت اسلامی در بهترین حالت و حداقل ریزش نفرات به انجام رسید و مشکلات حاد مردودین آنچنان مبرهن و آشکار بود که این‌مهم تایید مردم، معتمدین و دلسوزان نظام در منطقه را درپی داشت، اما متاسفانه این‌افراد در بررسی‌های سطحی مجدد در هیات‌های استان و کشور به‌تدریج صلاحیت خود را اخذ نموده و دهن‌کجی آشکاری به رای و نظر ما ایجاد گردید.

در ادامه، آمده است: از آنجایی‌که این‌روند خدمتگذاری برای ما بسیار سخت و ناگوار می‌باشد، لذا با کمال احترام به جایگاه ارزشمند مسوولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی استعفای خود را تقدیم و برای نظام همیشه آرزوی بزرگی در منطقه و جهان‌را خواستاریم.

 حجت‌الاسلام رضا اصغرنژاد، فرزاد کوچکی‌نژاد و فریبرز شهبازی از امضاکنندگان این‌نامه بوده‌اند.

گفتنی است ، چندی بیش  هیات نظارت بر انتخابات بخش مرکزی خمام نیز ازسمت خود استعفا دادند.
منبع:خمام نیوز
انتهای پیام۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads