کد خبر: 211746 - تاریخ: یکشنبه، 2 می 2021 - 15:53

در دیدار مسولین شهرستان خمام با رئیس آموزش و پرورش مطرح شد:

نام گذاری دو مدرسه به نام معلمان شهید خمامی

رئیس آموزش و پرورش خمام با بیان اینکه آقای گلپور معلم خمامی در سطح کشور معلم نمونه شدند، گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوبه ای را داشتیم تا مدارسی را به نام شهید صنعتی و شهید باقری نام گذاری کنیم.

به گزارش خوبان خبر ؛جمعی از مسولین شهرستان خمام ظهر امروز با رئیس آموزش و پرورش به مناسبت آغاز هفته معلم دیدار کردند.

در این دیدار عبدالوحید احمدی با بیان اینکه معلمان در زمینه فرهنگ و آموزش فرزندان زحمات بسیاری می‌کشند، اظهار کرد: دغدغه شبانه روزی معمان دانش آموزان هستند و علاوه بر اموزش در فکر تربیت و پرورش آنها نیز هستند.

وی با اشاره به فعالیت های مثبت رئیس آموزش و پرورش خمام گفت: بسیاری از جلسات به گفته ستاد کرونا تشکیل نشد اما امروز به دلیل ارج نهادن به مقام معلم با رعایت بهداشت مراسمی ترتیب دادیم.

فرماندار خمام با ابراز امیدواری برای برگزاری انتخابات بیان کرد: استقبال خوبی در ثبت نام شوراهای شهر و روستا شاهد بودیم و امیدواریم شاهد کمترین رد صلاحیت ها باشیم.

احمدی با تأکید بر برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این انقلاب با حضور مردم انتخابات پرشوری را خواهیم داشت.

رئیس آموزش و پرورش خمام نیز با تأکید بر انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان توسط آموزش و پرورش اظهار کرد: با کمک بسیج و سپاه توانستیم این کار را در حد توان انجام دهیم.

فاطمه میرزانژاد با بیان اینکه داشتن مسؤولیت در جمهوری اسلامی به منزله حفظ ارزش های انقلاب است، افزود: شهردار در تمامی مراحل همراه ما بودند و اگر در خمام این همدلی نبود نمی توانستیم موفقیت های امروز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه آقای گلپور معلم خمامی در سطح کشور معلم نمونه شدند، گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوبه ای را داشتیم تا مدارسی را به نام شهید صنعتی و شهید باقری نام گذاری کنیم.

رئیس آموزش و پرورش خمام با اشاره بهتجلیل از معلمان نمونه شهرستان خمام بیان کرد: روز پنجشنبه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از معلمان نمونه و در روز شنبه از بازنشستگان و چهره ماندگار تجلیل خواهیم کرد

در پایان این جلسه به رئیس آموزش و پروش خمام به نمایندگی از معلمان سطح شهرستان با اهداء لوح از وی تجلیل شد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads