کد خبر: 211703 - تاریخ: شنبه، 1 می 2021 - 10:49

اعمال محدودیت های کرونایی در هفته جاری نیز ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در هفته جاری نیز اعمال محدودیت های کرونایی و ترددی دراستان گیلان ادامه دارد.

به گزارش خوبان، محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها هشت شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سایر شهرستان‌های گیلان نیز نارنجی هستند، گفت: با توجه به این شرایط اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان برای هفته جاری نیز ادامه دارد.

قاسم نژاد همچنین افزود: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان، ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت اصناف، تأکید کرد: با توجه رنگ بندی‌های اعلام شده تعطیلی اصناف گروه‌های ۲، ۳و۴ در شهرستان‌های قرمز و گروه‌های ۳و۴ در شهرستان‌های نارنجی تا پایان هفته پا برجا خواهد بود.

قاسم نژاد در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم و صاحبان اصناف، اضافه کرد: شهروندان و اصناف تا عادی شدن اوضاع محدودیت‌های کرونایی را با جدیت رعایت کنند.

وی به در پیش بودن شب‌های قدر اشاره و تأکید کرد: محدودیت‌های تردد شبانه در شب‌های قدر لغو است و مردم می‌توانند در این شب‌ها در مراسم معنوی شب‌های قدر شرکت کنند.

کد خبر 5201611
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads