کد خبر: 211330 - تاریخ: یکشنبه، 18 آوریل 2021 - 09:21

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

شهروندان با مشاهده اولین علائم به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده با اشاره به تعداد بالای بیماران کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: کرونا همچنان در استان گیلان فعال است و هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران هستیم. وی با بیان اینکه بیش از هزار و نفر در بیمارستان استان گیلان به دلیل ابتلاء به کرونا بستری هستند، افزود: مراجعات شبانه […]

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده با اشاره به تعداد بالای بیماران کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: کرونا همچنان در استان گیلان فعال است و هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و نفر در بیمارستان استان گیلان به دلیل ابتلاء به کرونا بستری هستند، افزود: مراجعات شبانه روز گذشته که منجر به بستری بیماران در مراکز درمانی گیلان شده بیش از ۱۷۰ بیمار کرونایی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در همین مدت بیش از ۵۰۰ بیمار سرپایی نیز با دریافت داور دوران قرنطینه خود در منازل را سپری می‌کنند، گفت: شهروندان به محض مشاهده اولین علائم بیمار به یکی از مراکز ۲۴ ساعته و یا ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت کرونا پیش بینی شده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در تمام مراکز جامع سلامت در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان موجود است، اضافه کرد: تا در صورت نیاز به خدمات درمانی در منزل، یا انجام تست کرونا و یا بستری در مراکز درمانی اقدامات لازم انجام شود.

حیدرزاده با اشاره به اینکه ماندن در منزل با وجود داشتن علائم اولیه بیماری می‌توانند خطر ابتلاء به نوع شدید بیماری را به دنبال داشته باشد، افزود: همچنان مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهکار مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی ادامه داد: شهروندان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیر ضرور، استفاده از ماسک، خودداری از برگزاری و حضور در دورهمی ‌های را با به صورت جدی رعایت کنند.

کد خبر ۵۱۹۱۴۷۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads