کد خبر: 211327 - تاریخ: یکشنبه، 18 آوریل 2021 - 09:19

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد؛

اعمال قانون بیش از ۷۴ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مالکان بیش از ۷۴ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعمال قانون شدند.

به گزارش خوبان، سرهنگ امیر طالبی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تداوم اعمال ممنوعیت تردد شبانه، اظهار کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز با پلاک غیربومی و بدون مجوز تردد، یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فروردین تاکنون مالکان ۷۴ هزار و ۴۰۰ خودرو که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد رعایت نکردند اعمال قانون شدند، افزود: این تعداد خودرو معادل ۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد این جریمه‌ها مربوط به شش شهرستان بزرگ استان است، گفت: صاحبان بیشترین خودروهای اعمال قانون شده امسال، اهل شهرستان‌های رشت، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان، فومن و صومعه سرا هستند.

وی به صدور مجوز تردد برای شهروندانی که برای اهدای خون در شب‌های ماه مبارک رمضان، به مراکز انتقال خون شبانه در رشت و لاهیجان مراجعه می‌کنند نیز اشاره و اضافه کرد: شهروندانی که مجوز تردد دارند، به رغم دریافت پیامک، جریمه آنها پس از گذشت چند روز از سامانه پاک می‌شود.

کد خبر 5191474
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads