کد خبر: 211291 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 آوریل 2021 - 10:08

در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد ؛

لزوم پشتیبانی ها و مانع زدایی برای فعالیت دوباره ۳۰۰ واحد تولیدی در گیلان

به گزارش خوبان؛ استاندار امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان در رشت با اعلام اینکه پارسال از مجموع ۹۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال استان، حدود ۴۵۰ واحد به چرخه ی تولید بازگشتند گفت: برآوردها نشان می دهد که گیلان سالانه توان گره گشایی از ۶۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را دارد و مجموعه ی […]

به گزارش خوبان؛ استاندار امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان در رشت با اعلام اینکه پارسال از مجموع ۹۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال استان، حدود ۴۵۰ واحد به چرخه ی تولید بازگشتند گفت: برآوردها نشان می دهد که گیلان سالانه توان گره گشایی از ۶۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را دارد و مجموعه ی دست اندرکاران اجرایی، بانکی و بخش خصوصی  باید برای رفع موانع ۳۰۰ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد استان تا نیمه ی نخست امسال برنامه ریزی کنند.
 
ارسلان زارع همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زدایی از حوزه ی تولید تصریح کرد: این مهم در بستر تعامل منطقی مجموعه ی دست اندرکاران تولید و اشتغال در دو حوزه ی دولتی و خصوصی میسر می شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت توجه جدی به مسایل محیط زیستی واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان تاکید و از دست اندرکاران خواست تا پایان شهریور امسال تصفیه خانه شهرک های صنعتی رشت و لاهیجان را به بهره برداری برسانند. 
 
استاندار همچنین با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمینی گیلان در سطح ملی تاکید کرد: طبق این سند راه اندازی و حمایت از صنایع تولیدی باید با لحاظ جلوگیری از هر گونه آلایندگی و تحقق صنعت سبز عملیاتی شود. 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads