کد خبر: 211276 - تاریخ: چهارشنبه، 14 آوریل 2021 - 16:32

چشم امید مردم گیلان برای احیای صنایع پوشش ایران

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان اشاره به تلاش‌ها برای احیای کارخانه پوشش گفت: کارخانجات پوشش یک واحد تولیدی بسیار قوی بود که زمانی حدود چهار هزار کارگر در آن مشغول بکار بودند به بهانه زمین آن، چرخش چرخ‌های این کارخانه را از حرکت بازنگاه داشتند.

به گزارش خوبان،  سیف‌الله مسرور امروز در بازدید از پروژه احداث شرکت ریسندگی پوشش با اشاره به تلاش برای احیای پوشش اظهار کرد: با توجه به سفر ریاست قوه قضائیه به استان گیلان و آثار و برکات آن  مردم استان گیلان بیش از هرزمانی امیدوار شدند تا با احیای صنعت گیلان و برداشتن موانع، مشکلات صنعتی و تولیدی استان یکی پس از دیگری برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه احیای شرکت باقدرت و قوت بیشتر نویدبخش آینده‌ای روشن در بخش صنعت و اشتغال برای گیلان خواهد بود، گفت: طمع‌کاران به دلیل زمین ۸۵ هکتاری این کارخانه که در بهترین نقطه شهر رشت در مجاورت فرودگاه سردار جنگل و در مسیر منطقه آزاد صنعتی–تجاری انزلی قرار دارد، موانع زیادی را ایجاد کرده و این کارخانه را از حرکت بازداشتند.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با بیان اینکه تولیدات پوشش نه‌ تنها  نیاز گیلان بلکه نیاز کشور را نیز تأمین می‌کند، افزود:  کارخانجات پوشش یک واحد تولیدی بسیار قوی بود که زمانی حدود چهار هزار کارگر در آن مشغول بکار بودند به بهانه زمین آن، چرخش چرخ‌های این کارخانه را از حرکت بازنگاه داشتند.

مسرور با اشاره به گفتگوی خود با مدیر مجموعه پوشش بیان کرد: تأکید بر تسریع روند پروژه عمرانی و راه‌اندازی دستگاه‌های ریسندگی (ریتر) که آکبند بوده و سال‌ها در شرکت نگهداری و تاکنون استفاده‌ای از آن نشده در دستور کار قرار بگیرد.

وی با ابراز امیدواری از روند پیگیری کارخانه پوشش و راه‌اندازی شرکت نساجی آن افزود: پس از بازسازی سالن، دستگاه‌ها در اسرع وقت نصب و تولید در این کارخانه مجدد به راه افتاده و رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads