کد خبر: 211160 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 آوریل 2021 - 13:32

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خمام  :»

ممنوعیت تجمع ورزشی در خمام /تعطیلی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی

بابک خلیلی اظهار کرد: با توجه به افزایش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا و قرار گرفتن این شهرستان خمام جز مناطق قرمز استان گیلان و به منظور پیشگیری از فراگیر شدن این ویروس تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خوبان خبر ؛ بابک خلیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا و قرار گرفتن این شهرستان خمام جز مناطق قرمز استان گیلان و به منظور پیشگیری از فراگیر شدن این ویروس تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان اینکه هرگونه تجمع ورزشی تا اطلاع ثانونی در خمام ممنوع اعلام شده است، گفت: براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا شهرستان وبه جهت تمکین از مصوبه اعمال محدودیت های اجتماعی، این اداره به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس، تصمیم به تعطیلی اماکن ورزشی گرفته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خمام ادامه داد: کلیه اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده ، اماکن ورزشی دولتی و خصوصی و هیئت‌های تعطیل و هرگونه تجمع ورزشی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی خواهد گرفت.

خلیلی عنوان کرد: هر چند که تعطیلی اماکن ورزشی متوجه ضرر و زیان های زیادی به مربیان و باشگاه داران می‌شود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرستان تا عادی شدن شرایط چاره‌ای جز این وجود ندارد .

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خمام خاطرنشان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از گسترش و سرایت ویروس کرونا و با توجه به ضرورت سلامت جسمی ورزشکاران اتخاذ شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads