کد خبر: 211027 - تاریخ: یکشنبه، 4 آوریل 2021 - 20:45

در جریان رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

تساوی شهرداری خمام مقابل بنیاد کار پره سر

تیم فوتبال شهرداری خمام عصر امروز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان و در یک‌هوای آفتاب برگزار شد، دو تیم شهرداری خمام و بنیاد کار پره سر درنهایت به نتیجه مساوی یک‌بریک دست ‌یافتند.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم فوتبال شهرداری خمام عصر امروز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان و در یک‌هوای آفتاب برگزار شد، دو تیم شهرداری خمام و بنیاد کار پره سر درنهایت به نتیجه مساوی یک‌بریک دست ‌یافتند.

شهرام جعفری که چند روزی است جانشین افشین عشوری زاد شده در اولین حضورش بر مسند مربیگری مقابل شهرداری خمام به تساوی دست یافت.

تیم فوتیال شهرداری خمام در دقایق آغازین بازی سوار بر بازی بودند و بازی هجومی را ارائه دادند اما این تیم  مهمان بود که موفق شد در دقیقه ۲۵ نیمه نخست دروازه شهرداری خمام باز کند .

سرانجام با وجود برتری تیم شهرداری خمام در داشتن توپ و میدان اما این میهمان بود که با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم شهر خمام بازی را همچون نیمه نخست بهتر آغاز کرد و حملات متعددی را انجام داد تا اینکه در دقیقه ۷۰ ابوالفضل حسین نیا  مدافع پیش‌ تاخته تیم شهرداری خمام تنها گل تیمش را به ثمر رساند.

البته پس از به ثمر رسیدن گل مساوی، هر دو تیم مخصوصا تیم شهرداری خمام فرصت‌های مناسبی داشتند تا به دومین گل خود دست یابند اما واکنش‌های دروازه‌بانان و نیز بی‌دقتی بازیکنان مانع از به ثمر رسیدن گل دوم برای هر یک از دو تیم شد تا این بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد.

در پایان این هفته شهرداری خمام با ۷ بازی و ۴ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر نوجوانان گیلان  قرار گرفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads