کد خبر: 210994 - تاریخ: شنبه، 3 آوریل 2021 - 08:42

حضور ۷۸ تیم گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌های گیلان

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به حضور تیم‌های محسوس و نامحسوس در محورهای ارتباطی گیلان گفت: در روز طبیعت ۷۸ تیم گشتی موتوری و خودرویی به‌صورت محسوس و نامحسوس در تمامی محورهای استان حضورداشته و با رانندگان متخلف برخورد کردند.

به گزارش خوبان، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرحجم بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان اظهار کرد: ترافیک در محورهای مواصلاتی، خروجی، ییلاقی و تفرجگاهی آستان پرحجم و روان بوده و تمامی مأموران پلیس‌راه در جاده‌‌ها حضوری فعال دارند.

وی با قدردانی از همراهی مردم در خصوص مدیریت عبور و مرور در روز طبیعت افزود: مردم در روز طبیعت شعار در خانه می‌مانیم را به‌خوبی تحقق بخشیده و در این روز شاهد بروز تصادفی در جاده‌های استان نبودیم.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با تأکید بر آغاز خروج مسافران از استان از دو روز گذشته گفت: مردم خروج خود از گیلان را به‌روز آخر موکول نکرده و همین امر سبب شد تا محورهای خروجی استان ازجمله محور قزوین _ رشت با ترافیک روان همراه باشد.

صفاری با اشاره به حضور تیم‌های محسوس و نامحسوس در محورهای ارتباطی گیلان بیان کرد: در روز طبیعت ۷۸ تیم گشتی موتوری و خودرویی به‌صورت محسوس و نامحسوس در تمامی محورهای استان حضورداشته و با رانندگان متخلف برخورد کردند.

وی با درخواست از مردم در خصوص رعایت نکات راهنمایی رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان تصریح کرد: در روز سیزدهم نوروز هیچ مورد فوتی ناشی از تصادف جاده‌های استان نداشته که جای بسیار خوشحالی دارد، لذا از تمامی مسافران درخواست دارم برای تردد در محورهای ارتباطی با صبر و حوصله بیشتری حرکت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads