کد خبر: 210992 - تاریخ: شنبه، 3 آوریل 2021 - 08:38

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

زنگ های خطر کرونایی بار دیگر در گیلان به صدا درآمد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند صعودی تعداد بیماران کرونایی در استان طی دو هفته گذشته، گفت: زنگ های خطر در استان گیلان به صدا در آمده است.

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه متأسفانه وضعیت کرونا در استان گیلان به نسبت دو هفته گذشته صعودی است، اظهار کرد: این روند صعودی هم در میان بیماران سرپایی و هم تعداد بیماران بستری شاهد هستیم.

وی به بستری ۸۰ بیمار جدید طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان اشاره کرد و افزود: در مجموع ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با بیان اینکه ۸۰ بیمار کرونای در شرایط بدی قرار دارند، گفت: از این تعداد ۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۲۰ بیمار نیز در انتظار تخت‌های خالی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو شهرستان لنگرود و رودسر در وضعیت نارنجی قرار دارند، اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارشات احتمالاً از فردا سه شهرستان فومن، لاهیجان و رودبار نیز به رنگ نارنجی تغییر وضعیت خواهند داد.

وی با بیان اینکه متأسفانه با انجام مسافرت‌ها شاهد روند صعودی انتشار و انتقال ویروس کرونا هستیم، افزود: قطعاً طی روزهای آینده نیز شاهد این روند صعودی در تعداد ابتلاها و احتمالاً فوتی‌های ناشی از کرونا خواهیم بود.

کد خبر ۵۱۷۹۶۶۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads