کد خبر: 210616 - تاریخ: دوشنبه، 15 مارس 2021 - 16:31

تخریب ۳ بنای غیر مجاز در خمام/ شالیزارهایی که ویلا می‌شوند!

مهدی رجبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری اخطاریه در خصوص ساخت و ساز غیرقانونی یک ساختمان در خمام اظهار کرد: در موعد مقرر از بیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشت استعلام گرفته شد و وقتی تغییر کاربری غیر مجاز محرز شد پرونده قضایی تشکیل و به دادگاه معرفی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مهدی رجبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری اخطاریه در خصوص ساخت و ساز غیرقانونی یک ساختمان در خمام اظهار کرد: در موعد مقرر از بیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشت استعلام گرفته شد و وقتی تغییر کاربری غیر مجاز محرز شد پرونده قضایی تشکیل و به دادگاه معرفی شد

وی با بیان اینکه پس از اعلام حکم قلع و قمع امروز به صورت عملی در حال اجرای حکم هستیم، گفت: امروز در بخش مرکزی خمام، سه مورد حکم قطعی قلع و قمع داریم که هر سه مورد امروز انجام می شود.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی خمام، تمام پرونده هایی که گزارش شده هر کدام که جواب استعلامی بنیاد مسکن خارج از محدوده طرح هادی ذکر شده باشد و تغییر کاربری محرز برای جهادکشاورزی شناخته شده باشد، از طریق مراجع قضایی و گرفتن حکم دادگاه به صورت مستمر و منظم قلع و قمع صورت خواهد گرفت.

رجبی با اشاره به مساحت زمین های تغییر کاربری داده شده در خمام افزود: فضایی که امروز در حال تخریب آن هستیم حدود هزار متر مربع از یک زمین شالیزاری است که باغ کاری، درختکاری، دیوارگذاری و احداث بنا در آن انجام شده و تغییرکاربری داده شده است.

وی با هشدار به تمام سازندگان بناهای غیر مجاز در زمین های شالیکاری گفت: قبل از شروع هر ساخت و ساز بنا را بر این می گذاریم که سازندگان تصمیم بر تغییر کاربری غیر مجاز ندارند و سازندگان باید از جهاد کشاورزی استعلام لازم را به عمل آوردند، داخل محدوده طرح هادی مربوط به بنیاد مسکن شهرستان رشت می شود و خارج از طرح هادی نیز به هیچ وجه تغییر کاربری نخواهیم داشت و هر ساخت و ساز غیر مجاز است.

 

انتهای پیام/۱۱۲۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads