کد خبر: 210391 - تاریخ: یکشنبه، 7 مارس 2021 - 00:30

شهردار خمام خبرداد:

۱۰۰۰ اصله نهال بین شهروندان خمامی توزیع شد

شهردار خمام  با بیان اینکه در نخستین روز از هفته منابع طبیعی ۱۰۰۰ اصله نهال بین شهروندان توزیع شد ، افزود : همانطور که درخت برای ما اکسیژن تولید می‌کند و فضای تنفسی مردم را فراهم می‌سازد، مردم نیز وظیفه دارند بستر پرورش درخت را فراهم سازند.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام روز گذشته در حاشیه مراسم درختکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ درختکاری در جامعه، اظهار کرد: توجه به درختکاری یکی از مؤلفه‌های حفظ و صیانت از محیط زیست است.

موسی فکور با بیان اینکه درختکاری نقش مهم و بسزایی در پویایی زندگی افراد جامعه دارد، گفت: حفظ محیط زیست از شاخص‌های مهم توسعه هر جامعه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه در مقایسه سرانه فضای سبز جوامع با یکدیگر، درخت به عنوان یک شاخص توسعه یافتگی محسوب می‌شود، تصریح کرد: همه کشورها جدای از نوع اقلیم و جغرافیا و طبیعت خود به موضوع درختکاری توجه ویژه ای دارند.

شهردار خمام با بیان اینکه در نخستین روز از هفته منابع طبیعی ۱۰۰۰ اصله نهال بین شهروندان توزیع شد ، افزود : همانطور که درخت برای ما اکسیژن تولید می‌کند و فضای تنفسی مردم را فراهم می‌سازد، مردم نیز وظیفه دارند بستر پرورش درخت را فراهم سازند.

 

 

انتهای پیام/۲۳۲۵۵

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads