کد خبر: 209301 - تاریخ: چهارشنبه، 3 فوریه 2021 - 11:14

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی:

صنایع نابود شده گیلان باید احیا و با عاملان آن برخورد شود

نماینده رشت در مجلس با اشاره به نابودی ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال در بخش صنعت گیلان، گفت: از رئیس دستگاه قضا می خواهیم ضمن احیا واحدهای تعطیل با عاملان نابودی آن به شدت برخورد کند.

به گزارش خوبان، محمدرضا احمدی با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به استان گیلان، اظهار کرد: بزرگترین انتظار ما از رئیس دستگاه قضا بررسی وضعیت اشتغال و ظرفیت‌های نابود شده در این حوزه از گیلان است.

وی با اشاره به نشست اخیر جمعی از نمایندگان گیلان با آیت الله رئیسی، افزود: احقاق حقوق از بین رفته در صنعت گیلان از مهم‌ترین مطالبات نمایندگان گیلان در نشستی بود که با رئیس دستگاه قضا داشتند.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به غفلت‌های صورت گرفته در گیلان، گفت: در پی سو مدیریت و غفلت‌های صورت گرفته در بخش صنعت، وضعیت تولید و اشتغال استان به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به وضعیت شرکت پوشش، اضافه کرد: رئیس دستگاه قضا حتماً باید از این مجتمع بازدید داشته باشد تا از نزدیک اجحاف صورت گرفته را لمس کند.

احمدی بر لزوم بررسی دیگر شرکت‌های ورشکسته و نابود شده گیلان اشاره کرد و افزود: برخی از شرکت‌ها در گیلان که هم‌اکنون تعطیل و یا با ظرفیت بسیار محدود در حال تولید هستند علاوه بر نیاز داخل، پاسخگو نیاز کشورهای همسایه را نیز می‌دادند و به شدت سودده بودند.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به وضعیت اسفناک صنعت گیلان همانند رشت الکتریک، اضافه کرد: این شرکت به افرادی که اهلیت نداشتند واگذار شد و باید دستگاه قضا ضمن بررسی و احقاق حقوق تضییع شدگان، با عاملان نابودی آنها برخورد کند.

وی با تاکید بر اینکه در سفر رئیس دستگاه قضا، نابودکنندگان ظرفیت تولید و اشتغال در گیلان باید به سزای اعمال خود برسند، تصریح کرد: مجموعه بزرگی همچون رشت الکتریک به چهار خانمی واگذار شد که هیچ اهلیتی نداشتند که نتیجه آن بیکاری کارگران، تعطیلی صنعت و یکسان شدن آن شرکت عظیم با خاک بوده است.
 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads