کد خبر: 209282 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 فوریه 2021 - 16:32

استاندار گیلان:

فاصله زیادی تا رفع محرومیت ها داریم

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت استمرار خدمات رسانی از سوی مسئولان به مردم، گفت: به هر اندازه تلاش کنیم باز تا رفع محرومیت ها فاصله داریم.

به گزارش خوبان، پیش از ظهر سه شنبه با حضور استاندار گیلان ۳۰۴ واحد مسکن مددجویی بهزیستی به صورت نمادین در گشت رودخان فومن بهره برداری و به صاحبان آنها واگذار شد.

ارسلان زارع در حاشیه این مراسم با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم برای مسئولان یک نعمت و توفیق الهی است، گفت: با وجود همه مشکلات، تنگناها و فشار و تحریم دشمنان با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیاری کسب کرده ایم.

زارع با تأکید بر استمرار خدمات رسانی به مردم به ویژه محرومان از سوی مسئولان، تصریح کرد: به هر میزان کار و خدمت کنیم باز تا رسیدن به شرایط مطلوب و رفع محرومیت‌ها فاصله داریم.

وی با بیان اینکه نهادهای خدماتی تلاش کنند تا بهترین خدمات به مردم به ویژه مناطق محروم ارائه شود، گفت: استمرار این گونه خدمات زمینه نشاط اجتماعی و شادمانی مردم به خصوص نیازمندان را فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است امروز با حضور استاندار در گشت رودخان به صورت همزمان ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویی بهزیستی با هزینه ۲۳۵ میلیارد ریال به صاحبان این واحدها واگذار شد.

گفتنی است؛ با افتتاح این واحدهای مسکونی، در امسال تعداد واحدهای واگذارشده به مددجویان بهزیستی به ۶۴۹ واحد می‌رسد که این تعداد شامل ۱۸۳ فرد دارای دو عضو معلول و ۴۶۶ نفر نیز دیگر افراد تحت پوشش این دستگاه حمایتی می‌شود.

انتهای پیام
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads