کد خبر: 209270 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 فوریه 2021 - 10:23

مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان؛

شهروندان به جای فروش سهام عدالت کارت اعتباری دریافت کنند

مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان با اشاره به اینکه ممکن است مردم برای تامین نیاز خود ناچار به فروش سهام عدالت خود شوند، گفت شهروندان می توانند به جای فروش سهام عدالت کارت اعتباری دریافت کنند.

به گزارش خوبان، سید رضا عظیمی ، داشت: مردم می توانند به جای فروش سهام ،  با وثیقه گذاری این سهام در بانک‌ها معادل ۶۰ درصد ارزش آن کارت اعتباری دریافت کنند و نیازهایشان را با این کارت اعتباری برآورده کنند.

وی افزود: آزادسازی سهام عدالت  که از  حدود ۱۵ سال قبل  مالکیت آن در اختیار مردم بود، از اوایل امسال آغاز شد ولی طی این مدت مدیریت آن هنوز به مردم واگذار نشده بود و قرار است این امر به مردم واگذار شود و مدیریت آن در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد توصیه این بود که فارغ از اینکه قیمت این سهام در کوتاه مدت یا بلند مدت افزایش یا کاهش پیدا کند مردم این سهام خود را  نگه دارند تا در بلند مدت  از  سود یا ارزش  آن  بهره مند شوند.

وی تصریح کرد : ممکن است مردم بدلیل نیاز به پول نقد مجبور به فروش سهام خود شوند بنابر این پیش بینی شده که به جای  شهروندان به جای فروش سهام خود   بتوانند با وثیقه گذاری این سهام در بانک‌ها معادل ۶۰ درصد ارزش سهام کارت اعتباری را دریافت  و نیازهایشان را با این کارت اعتباری برآورده  و سهام خودشان را نگهداری کنند.

عظیمی خاطرنشان کرد:  در حال حاضر این اقدام بین بانک‌های کشور و شرکت سپرده گذاری اجرایی  در حال نهایی شدن است و احتمال می رود  این موضوع از هفته آینده نهایی شود.

 مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان اظهار داشت: فرایند اجرای کار و مراجعه به بانک های مسئول توزیع کارت اعتباری  به مردم اطلاع رسانی می شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads