کد خبر: 208692 - تاریخ: شنبه، 16 ژانویه 2021 - 22:39

در راستای انجام مقدمات افتتاح رسمی فرمانداری شهرستان خمام؛

سرپرست فرمانداری خمام معرفی شد

در راستای انجام مقدمات استقرار فرمانداری  شهرستان رشت در نشستی داخلی با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان و فرماندار رشت،  عبدالوحید احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری خمام معرفی شد.   

به گزارش خوبان خبر ، در راستای انجام مقدمات استقرار فرمانداری  شهرستان رشت در نشستی داخلی با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان و فرماندار رشت،  عبدالوحید احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری خمام معرفی شد.   
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان در این نشست با تبریک ارتقای بخش خمام به شهرستان و یادآوری پیگیری های مستمر استاندار گیلان برای تحقق این مهم تصریح کرد: با توجه به اینکه راه اندازی رسمی فرمانداری شهرستان  خمام نیازمند تدارک زیرساخت ها و امکانات اولیه است، این نشست به صورت داخلی برگزار می شود تا پس از تدارک مقدمات لازم، طی مراسمی رسمی فرمانداری این شهرستان افتتاح شود. 
مجید هاشم پور با بیان اینکه با حکم استاندار گیلان، عبدالوحید احمدی  با حفظ سمت، مسئولیت سرپرستی فرمانداری خمام و فراهم آوردن مقدمات، این سمت را عهده دار می شود، افزود: با توجه به ظرفیت های راهبردی که در شهرستان خمام وجود دارد، انتظار می رود نهایت تلاش خود را در جهت تامین زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز یک شهرستان به کارگیرد.
 وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به عنوان اولین واقعه سیاسی مهم قرن جدید اظهار داشت: در همین راستا همه باید تلاش کنیم این انتخابات در بهترین وجه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
در ادامه این نشست علی فتح اللهی فرماندار رشت نیز با اشاره به پیگیری های ارزشمند صورت پذیرفته در راستای تحقق آرزوی دیرینه مردم منطقه خمام برای شهرستان شدن آن، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای این بخش به شهرستان، شاهد توسعه بیش از پیش خمام باشیم.
عبدالوحید احمدی سرپرست فرمانداری خمام نیز در این نشست با تشکر از اعتماد استاندار گیلان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های بالای شهرستان خمام، هر چه سریع تر زمینه فراهم آوردن لوازم و زیرساخت های مورد نیاز یک شهرستان را فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه در گام اول ارتقای ادارات در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد، افزود: در این زمینه نیازمند همکاری مدیران کل استانی هستیم تا بتوانیم خمام را هر چه سریعتر به جایگاه واقعی برسانیم.
 
 

انتهای پیام/۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads