کد خبر: 208418 - تاریخ: جمعه، 8 ژانویه 2021 - 13:30

امام جمعه خمام مطرح کرد:

از معضلات استان گیلان و خمام،زمین خواری و تغییر کاربری های غیرمجاز توسط سودجویان و صاحبان نفوذ است

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به اینکه یکی از معضلات استان گیلان و همچنین خمام معضل زمین خواری و تغییر کاربری های غیرمجاز توسط سودجویان و صاحبان نفوذ می باشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام حامد اسدالله زاده ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته خمام با اشاره به اینکه یکی از معضلات استان گیلان و همچنین خمام معضل زمین خواری و تغییر کاربری های غیرمجاز توسط سودجویان و صاحبان نفوذ می باشد،افزود:نه شأن قوه قضائیه انقلابی است و نه در شأن مردمی که دل بسته به عدالت محوری از ناحیه قوه قضائیه هستند .

امام جمعه خمام در ادامه قوه قضائیه و دادستان استان گیلان و دادگستری خمام مورد خطاب قرار داد و گفت: بنده همانند برخی از مدعیان، حقوق دان نیستم و بی اطلاع از حقوق هم نمی باشم ولی توصیه شود که در کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهری و ماده ۹۹ روستایی تا جایی که امکان دارد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری های غیرمجاز مماشات و مدارا کنید و حکم تخریب را به جهت سرمایه گذاری های صورت گرفته صادر نشود،

وی با بیان اینکه می بایست مُر قانون نسبت به همه به صورت یکسان اجرا گردد ،تصریح کرد:  ما نمی گوییم که از فردا هرکس تخلف در ساخت و ساز کرد تخریب کنید بلکه عرض مان این است که تبعیض در برخوردها و اجرای سلیقه ای قانون شایسته دادگستری ما نیست.

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده با اشاره به اینکه برخی از مردم روستایی منطقه خمام از ساخت و ساز در حیات خانه شان به بهانه قرار گرفتن در حریم آزاد راه امام زاده هاشم به منطقه آزاد بعد از ۱۰ سال هنوز محروم هستند،افزود: در همان روستاها عده ای به راحتی زمین های کشاورزی را پُر کرده و به امید پرداخت جریمه، اقدام به ساخت ویلا می کنند.

امام جمعه خمام در پایان گفت: به برادران عزیز و انقلابی مان در قوه قضائیه استان گیلان و دادستانی محترم باید عرض کنیم که سرایداری سرمایه داران سایر استان ها در شأن این مردم ستم دیده نیست.

 

انتهای پیام/۲۲۲

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads