کد خبر: 208309 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 ژانویه 2021 - 00:09

مدیر امروز آب و فاضلاب شهرستان رشت ؛

فاز مطالعاتی فاضلاب خمام بزودی انجام می‌شود/ ۸ روز قطعی آب در ۳ روستا

شهردار لشت نشا گفت: شهرداری در دوره پنجم در راستای تعریض، بازگشایی و آزادسازی تعداد زیادی از معابر این شهر اقدامات بسیار خوبی کرده است.

به گزارش خوبان خبر ، محمود امیری شامگا امشب  در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه فاز اول تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان در شهریورماه امسال آغاز شد، اظهار کرد: امیدواریم این تصفیه‌خانه تا دهه فجر افتتاح شود.
وی با ابراز امیدواری از افتتاح تصفیه‌خانه بزرگ گیلان که مشکل آب در شهرستان رشت و خمام را مرتفع می‌کند، افزود: به نظر می‌رسد در آینده مشکلی در تأمین آب نخواهیم داشت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با بیان اینکه شاخص بهره‌برداری در روستاها حدود ۶۸ درصد است، گفت: به لطف دو سایت که یک سایت در حوزه خمام بوده است امیدواریم در سال‌های آتی این رقم به بالای ۹۰ درصد برسد و ب تعداد روستاهایی که خدمت‌رسانی می‌کنیم افزوده شود.

امیری با تأکید بر اینکه سعی می‌کنیم مشکلات آب روستایی را به حداقل برسانیم، بیان کرد: در روزهای آتی قطعی آب در سه روستای فرشکی، میانکل و بلسکله خواهیم داشت تا تنها چاه این محدوده را بهسازی کنیم و اطلاعات لازم به زودی در این زمینه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا پیش از قطعی آب اطلاع داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه فاضلاب در خمام گفت: فاز مطالعاتی آب‌رسانی در شهر خمام انجام‌شده و به‌زودی فاز مطالعاتی فاضلاب خمام نیز انجام می‌شود تا بتوانیم با اعتبارات ملی برای این بخش تأمین اعتبار کنیم و در پروسه‌ای برنامه‌ریزی‌شده جانمایی‌های مناسب را انجام دهیم.

مدیر امروز آب و فاضلاب شهرستان رشت با بیان اینکه در حوزه آب روستایی نیازمند کمک دهیاران هستیم، افزود: لازم است در حوزه مسیر و راه‌ها مسؤولان با ما همکاری کنند تا بتوانیم برای بخش آب و فاضلاب در روستاها بهتر خدمت‌رسانی کنیم.

 

انتهای پیام/۲۱۳۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads