کد خبر: 20830 - تاریخ: چهارشنبه، 13 مارس 2013 - 12:05

جایگاه های توزیع میوه شب عید در رشت

خوبان خبر: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع میوه شب عید در هشت منطقه در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از گیلان آنلاین: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع میوه شب عید در هشت منطقه در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زیرک ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این امر از 26 اسفند ماه امسال با نصب بنر در مناطق مزبور و اطلاع رسانی لازم آغاز خواهد شد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار میوه شب عید امسال هزار و 200 تن سیب و پرتقال برای توزیع در استان در نظر گرفته شده که شامل 700 تن پرتقال و 500 تن سیب است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از این میان  500 تن سیب و پرتقال برای توزیع در شهر رشت و بقیه برای توزیع در سایر شهرستان های گیلان در نظر گرفته شده که با اطلاع رسانی قبلی در ایام پایانی سال توزیع می شود.

وی یادآورشد: در شهر رشت نیز در هشت منطقه که شامل میدان گیل، میدان مصلی، میدان سرگل واقع در بلوار معلم، حمیدیان جنب مسجد الغدیر، بلوار شهید افتخاری روبروی مسجد پاسکیاب، بلوار آیت الله رودباری نرسیده به میدان دفاع مقدس، بلوار شهید مدرس جنب آتش نشانی( سالن وارش) و بلوار شهید حبیب زاده بطرف دانای علی است، کار توزیع میوه با نصب داربست و بنر انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads