کد خبر: 208296 - تاریخ: دوشنبه، 4 ژانویه 2021 - 09:51

این تست تیپ شخصیتی واقعی شما را برملا می‌کند

با انجام این تست روانشناسی با تیپ شخصیتی‌تان بیشتر آشنا شوید.

به گزارش خوبان،  یکی از تست‌های روانشناسی که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد به طوری که شما بر اساس اهداف، تمرکز و سبک زندگیتان ارزیابی می‌شوید. به همین منظور، به پنج تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که کدام مثلث را انتخاب می‌کنید؟

مثلث اول

شما فردی مشتاق و مصمم هستید. هرگز تسلیم نمی‌شوید و این شخصیت منحصر به فرد شما است. انگیزه و هدف زندگیتان برای شما اهمیت بسیاری دارد. روز شما با عزمی راسخ برای رسیدن به خواسته‌تان آغاز می‌شود و با نگاه به عملکردتان روز شما، پایان می‌پذیرد و این موضوع، شما را بدون هیچ ناامیدی شبانه‌روزی پیش می‌برد.

یک چیز خوب در مورد شما این است که وقتی در لحظه روی چیزی تمرکز می‌کنید، با وجود زندگی روزمره‌تان و مشغله‌هایی که دارید باز هم از آن غافل نمی‌شوید.

خودباوری شما و حلقه دوستانی که دارید در جامعه بازتاب پیدا کرده است به طوری که مردم با کمال احترام، موفقیت و جاه‌طلبی شما را پذیرا هستند.

این تست تیپ شخصیتی واقعی شما را برملا می‌کند

مثلث دوم

کسانی که مثلث دوم را انتخاب می‌کنند، معمولا افراد اجتماعی هستند به طوری که این افراد در دوستیابی عالی هستند و این دوستی‌ها در داشتن زندگی دلپذیر به آن‌ها کمک می‌کند. برای این افراد دوستانشان همه‌چیز هستند و آن‌ها برای انجام هر عملی آماده‌اند و هنگامی که پای دوستی به میان می‌آید، به هر مقدار تلاش می‌کنند.

در بعضی مواقع، حتی هنگامی که مشکل دوستانتان به هیچ عنوان به شما مربوط نمی‌شود، اما باز هم از هرکمکی که نیاز داشته باشند، دریغ نمی‌کنید. شما بدون نگرانی از اینکه دوستتان مرتکب اشتباه شده اند، به آن‌ها کمک می‌کنید و اگر بخواهیم دقیق‌تر درمورد شما صحبت کنیم، شما یک شانه‌ی مورد اعتماد برای گریه کردن برای دوستانتان هستید.

مثلث سوم

کسانی که مثلث سوم را انتخاب می‌کنند، افرادی هستند که ذهنشان را در اعمال خود حاکم می‌کنند. آن‌ها به خود اجازه نمی‌دهند که تحت کنترل قلب و احساساتشان قرار گیرند. این افراد هرگز عملی را انجام نمی‌دهند مگر آن که ایده‌شان را در چند زمینه آزمایش کنند. این خود‌کنترلی، آن‌ها را به شخصی تبدیل می‌کند که اجازه نمی‌دهد کسی برای او تصمیم بگیرد و خودشان زندگیشان را کنترل می‌کنند و هیچ‌کس اجازه‌ی دخالت در تصمیمات مربوط به زندگیشان را ندارد.

مثلث چهارم

اگر تصمیم گرفته اید که مثلث چهارم را انتخاب کنید یعنی شما فردی صادق هستید. متناسب با آن، انتظار همان صداقت را از اطرافیانتان دارید. شما می‌خواهید همه از شر ماسک‌های تقلبی شان خلاص شوند و گاهی‌اوقات همین باعث می‌شود که شما قادر به درک جعلی بودن اطراف نباشید.

اطرافیانتان شما را فردی خوش‌بین می‌بینند و بیشتر‌ اوقات افرادی که نیاز به مثبت‌نگری در زندگی دارند، به شما مراجعه می‌کنند که این موضوع باعث بیشتر شدن تاثیر شما را بر اطرافیانتان می‌شود تا جایی که برایتان احترام قائل می‌شوند.

مثلث پنجم

در اینجا به افراد آخرین تیپ شخصیتی رسیده‌ایم. این افراد بیشتر از بقیه جذب موفقیت و پیروزی می‌شوند. از آنجایی که در جستجوی موفقیت هستند، طبیعتا خود را به یک فرد کمال‌گرا تبدیل می‌کنند. همه‌ی ما اینگونه افراد را در اطرافمان داریم. این افراد بدون از‌دست‌دادن امیدشان بر هر مشکلی در زندگی غلبه می‌کنند. آن‌ها برای هر مشکل و نگرانی جوابی دارند. آن‌ها به سبکی از زندگی اعتقاد دارند که در آن از دوری از مسائل غیرضروری حمایت می‌کنند؛ بنابراین تمام کار‌ها را بدون توجه به اینکه چقدر پیش‌ پا‌ افتاده اند، مرتب نگه می‌دارند.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads