کد خبر: 208287 - تاریخ: یکشنبه، 3 ژانویه 2021 - 18:53

پلیس گیلان خبر داد؛

دستگیری اراذل و اوباش عامل درگیری و تیراندازی در صف سر رشت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش درگیری و تیراندازی در منطقه صف سر شهر رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ «حسین حسن پور» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در منطقه صف سر شهر رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی به عمل آمده مشخص شد که ۵ نفر بر سر اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده‌اند افزود: عاملان درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند پس از مجروحیت و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان این پرونده با اقدامات فنی و پلیسی شناسایی شدند افزود: هر ۵ متهم این پرونده پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران انتظامی در شهر رشت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۹ عدد فشنگ از مخفیگاه یکی از متهمان کشف شد، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض نیروی انتظامی با اراذل و اوباش، تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش از خواسته‌های مردم و یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads