کد خبر: 208283 - تاریخ: یکشنبه، 3 ژانویه 2021 - 15:04

رییس ستاد دیه گیلان

گیلان مقام سوم کمک به آزادسازی زندانیان جرائم را دارد

رییس ستاد دیه گیلان گفت : گیلان بعد از استان اصفهان و تهران مقام سوم در زمینه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را در کشور دارد.

به گزارش خوبان خبر ، علیرضا یزدانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری صومعه سرا  با بیان این که ستاد دیه در زمینه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در خصوص مهریه،  نفقه، جرائم مالی، تصادفات رانندگی،  جرائم قتل شبه عمد فعالیت دارد ،اظهارداشت: ستاد دیه گیلان  سال گذشته توانست  ۴۱۱زندانی جرائم غیر عمد  با بدهکاری ۱۷۵میلیارد تومانی را آزاد کند که ۳۶درصد از مبلغ بدهکاری از شاکیان بصورت گذشت و بخشش بوده است .
رییس ستاد دیه گیلان در ادامه ،  افزود: ستاد دیه گیلان طی سالجاری  ۴۰۰میلیارد تومان بدهکاری زندانیان جرائم غیرعمد را پرداخت کرده است که با این اقدام ۲۹۰نفر آزاد شده اند.
یزدانی  با اشاره به اینکه  ۵۴درصد از مبلغ مذکور توسط مددکاران ستاد دیه از شاکیان بخشش و گذشت گرفته شده است افزود: ۹۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد چهار شهرستان صومعه سرا ،فومن، ماسال و رضوانشهر در زندان ضیابر دوره محکومیتشان را می گذرانند.
رئیس ستاد دیه گیلان یاداور شد: امسال  ۴۱نفر از زندانیان این زندان  با ۴۰میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بدهکاری با گذشت و بخشش ۶۷درصد مبلغ دیه آزاد شده اند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads