کد خبر: 208262 - تاریخ: شنبه، 2 ژانویه 2021 - 13:52

مدیرکل تعزیرات گیلان خبر داد

تشکیل بالغ بر ۱۰ هزار پرونده تعزیراتی در گیلان/ جریمه ۵ میلیاردی بخش بهداشت و درمان

مدیرکل تعزیرات گیلان، از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۸ پرونده در حوزه کالا – خدمات وارد تعزیرات استان گیلان شده است، گفت: ۱۰ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان جریمه در بخش قاچاق کالا و ۱۱۶ میلیون تومان جریمه در بخش کالا – خدمات اعمال شد.

به گزارش خوبان، منصور انصاری ، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۸ پرونده در حوزه کالا – خدمات وارد تعزیرات استان گیلان شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۴۹ پرونده را مختومه کردیم که نشان دهنده عملکرد ۹۷.۹ درصدی است.

وی پرونده های تشکیل شده در حوزه کالا – خدمات را مربوط به گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، نداشتن پروانه و… دانست و افزود: طی مدت مذکور ۴۴۴۹ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک با صمت و اصناف از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته که از این تعداد، ۱۵۰۸ واحد تخلف داشتند؛ همچنین به ۶۲۴ واحد تذکر داده شده و مابقی بدون تخلف بودند.

مدیرکل تعزیرات گیلان، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۱۷ پرونده در حوزه مرغ و گوشت تشکیل شده است، تصریح کرد: سه میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان جریمه این بخش است.

انصاری، از تشکیل ۱۵۶ فقره پرونده در حوزه احتکار روغن نباتی خبر داد و اضافه کرد: در این بخش علاوه بر جریمه ۱۷۰ میلیون تومانی افراد متخلف، الزام به عرضه کالای احتکار شده نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز ۲۲۳۵ پرونده وارد تعزیرات گیلان شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد موفق به مختومه کردن ۲۱۷۱ پرونده در بخش قاچاق کالا شامل چوب آلات جنگلی، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و… شدیم.

مدیرکل تعزیرات گیلان، با اشاره به جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۰ میلیون تومانی قاچاق کالا و ۱۱۶ میلیون تومانی کالا – خدمات، یادآور شد: طی مدت مذکور، ۱۷۴۲ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز وارد تعزیرات استان شده که تاکنون ۱۶۹۵ پرونده را بستیم.

انصاری، پرونده های حوزه بهداشت و درمان را مربوط به ماسک، الکل، دستکش، دارو و… دانست و عنوان کرد: افراد متخلف پنج میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان جریمه شدند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads