کد خبر: 208255 - تاریخ: شنبه، 2 ژانویه 2021 - 13:21

از فردا؛

بارش باران و برف در راه استان گیلان است

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه جدید بارشی از ظهر فردا، گفت: شرایط برای بارش پراکنده باران در مناطق جلگه ای و برف در ارتفاعات استان فراهم می شود.

به گزارش خوبان، محمد دادرس  به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی اشاره و اضافه کرد: بررسی این الگوهای نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است.

وی افزود: با توجه به این الگوها برای امروز (شنبه) آسمان اکثر نقاط استان گیلان به ویژه در ساعات صبح و شب مه آلود پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان در ادامه با اشاره به نفوذ تدریج سامانه بارشی از فردا (یکشنبه) به منطقه، گفت: با نفوذ این سامانه شرایط برای ناپایداری هوا، ابرناکی و بارش باران در برخی مناطق استان گیلان فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: وزش باد، کاهش نسبی دما و بارش برف در ارتفاعات بارش برف تا اوایل روز سه شنبه پیش بینی می‌شود.

دادرس با اشاره به اینکه بارش‌های ناشی از ورود این سامانه بارشی قابل ملاحظه نبود و تا روز دوشنبه به صورت پراکنده در برخی نقاط استان گیلان فعال خواهد بود، گفت: دریا نیز امروز برای فعالیت‌های مرتبط دریانوردی و صید و صیادی مناسب است.

وی با بیان اینکه آسمان امروز شهر رشت مرکز استان گیلان نیز صاف تا قسمتی ابری، احتمال مه گاهی همراه با افزایش ابر، وزش باد و افزایش نسبی دما پیش بینی شده است، گفت: دمای شهر رشت نیز بین ۲ تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان است

کد خبر 5110593
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads