کد خبر: 208242 - تاریخ: شنبه، 2 ژانویه 2021 - 09:35

همرزم سردار سلیمانی مطرح کرد:

مدیریت ۷ ملیت در محور مقاومت به واسطه اخلاص شهید «سلیمانی»

همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: اخلاص سردار سلیمانی سبب شد تا وی بتواند هفت ملیت را در صحنه نبرد مدیریت کند.

به گزارش خوبان،  سردار هامون محمدی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه داعش بهترین روش دشمنان برای تسلط بر خاورمیانه بود، اظهار کرد: داعش به منظور تخریب چهره دین اسلام به وجود آمد و ترامپ نیز صراحتاً گفت که اوباما این گروه تروریستی را تشکیل داده است.

همرزم سردار سلیمانی، با تاکید بر اینکه اگر اعضای داعش علیه اسرائیل می‌جنگیدند، آن را نابود می‌کردند، گفت: داعش برای تأمین امنیت اسرائیل و آمریکا در منطقه ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه داعش چهره اسلام را تخریب می‌کرد لذا حضور ما به عنوان یک مسلمان در جبهه مقاومت ضروری بود، افزود: گروه تروریستی داعش برای محدود کردن تفکر ضداستکباری که منشأ آن در ایران است ایجاد شد لذا باید با حضور آمریکا در منطقه مقابله می‌کردیم.

سردار محمدی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی، مکتب شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی است، اضافه کرد: اگر همه مسئولان چنین تفکری داشته باشند دزدی و خیانت به بیت المال رخ نمی‌دهد.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رزمندگان ایرانی با مدیریت سردار سلیمانی توانستند اوضاع سوریه را کنترل کنند، بیان کرد: حاج قاسم تنها به هدف خود فکر می‌کرد و همواره کنار رزمندگان حضور داشت به همین دلیل نیز آنها به این شهید بزرگوار اعتماد داشتند.

وی تصریح کرد: اخلاص سردار سلیمانی باعث شد تا ایشان بتواند هفت ملیت را در صحنه نبرد مدیریت کند.

سردار محمدی با اشاره به نقش رزمندگان گیلانی در جبهه مقاومت، گفت: مؤثرترین یگان برای ورود به نبل الزهرا لشکر ۱۶ قدس بود و عملکرد رزمندگان این لشکر باعث شد که تعداد زیادی از یگان‌های سپاه از نابودی حتمی نجات یابد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads