کد خبر: 208237 - تاریخ: شنبه، 2 ژانویه 2021 - 09:20

۱۰ هزار تن انواع کودشیمیایی در گیلان توزیع شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از توزیع افزون بر ۱۰ هزار تن انواع کودهای شیمیایی در این استان از مهر ماه تاکنون خبر داد.

به گزارش خوبان، صالح محمدیافزود : توزیع انواع کود شیمیایی در سال زراعی ” از مهرتا شهریورماه” از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کارگزاری های توزیع کود انجام می گیرد.

وی با اشاره به خرید زودهنگام کودهای شیمیایی از سوی برخی از بهره برداران در حوزه های مختلف کشاورزی گیلان عنوان کرد: سال گذشته از مهر تا این هنگام، سه هزار تن انواع کودهای شیمیایی بین بهره برداران توزیع شده بود در حالیکه این آمار اکنون به بیش از ۱۰ هزار تن رسیده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه بهره برداران در بخش های مختلف کشاورزی نگران تامین کود شیمیایی نباشند، خاطر نشان کرد: کودهای شیمیایی به مرور توزیع می شود و جای نگرانی نیست.

وی با اشاره به توزیع انواع کودهای شیمیایی در قالب ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این سامانه اطلاعات بهره برداران بخش های مختلف از جمله زراعت، باغبانی و دامداری ثبت می شود و تمامی خدمات کشاورزی از طریق ثبت اطلاعات انجام می گیرد.

محمدی اضافه کرد: بهره برداران در بخش های مختلف کشاورزی در گیلان برای ثبت اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی باید با مدارک مورد نیاز از جمله اسناد اراضی تحت فعالیت خود به جهاد کشاورزی در شهرستان های مختلف محل سکونت شان مراجعه کنند.

وی بیان داشت: بخشی از بهره برداران در حوزه های مختلف کشاورزی در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت نام کرده اند که آنان می توانند برای دریافت کودهای شیمیایی به ۱۵۵ کارگزاری مجاز توزیع کود مراجعه کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از بقیه بهره برداران در حوزه های مختلف کشاورزی استان خواست تا برای ثبت نام در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی و ثبت اطلاعات شان اقدام کنند که این کار با مراجعه آنان به جهاد کشاورزی در سراسر استان امکان پذیر است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads