کد خبر: 208233 - تاریخ: شنبه، 2 ژانویه 2021 - 18:21

بخشدار خمام در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر ؛

ساخت ۳۴ مسکن محرومین در خمام تا پایان سال/ ۳۰ درصد جمعیت روستایی خمام بیمه شدند

بخشدار خمام با اذعان به اینکه تا پایان سال ۳۴ مسکن محرومین در خمام ساخته می شود، گفت: در لیست اولیه ۲۲ و در سری بعدی ۱۲ مورد دیگر را به بنیاد معرفی و پروانه ساخت منازل به صورت مجانی صادر و تا هفته دیگر ۴۶ مورد بعدی هم به بنیاد رفته و در صورت تامین اعتبار مجوز ساخت به آنان داده می شود.

بخشدار خمام عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر  با اذعان به اینکه تا پایان سال ۳۴ مسکن محرومین در خمام ساخته می شود، گفت: در لیست اولیه ۲۲ و در سری بعدی ۱۲ مورد دیگر را به بنیاد معرفی و پروانه ساخت منازل به صورت مجانی صادر و تا هفته دیگر ۴۶ مورد بعدی هم به بنیاد رفته و در صورت تامین اعتبار مجوز ساخت به آنان داده می شود.

با بیان اینکه ساخت مسکن محرومین بسیار خانه دار شدن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کمک می کند، اظهار کرد: باتصمیم دولت مقرر شد دو هزار مسکن محرومین در استان گیلان ساخته و در اختیار بانک های عامل قرار گرفت و بلافاصله در خمام پایش و شناسایی افراد محروم با همکاری بهزیستی،کمیته امداد و تامین اجتماعی انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی ۷۸ نفر از افراد برای ساخت مسکن محرومین در خمام گفت: بعد از این اقدام یک لیست ۷۸ نفره را با توجه به سهم های بهزیستی و کمیته امداد شناسایی و به بنیاد مسکن اعلام کرده و مقرر شد مسکن برای این ۷۸ نفر ساخته شود.

بخشدار خمام با اذعان به اینکه تا پایان سال ۳۴ مسکن محرومین در خمام ساخته می شود، تصریح کرد: در لیست اولیه ۲۲ و در سری بعدی ۱۲ مورد دیگر را به بنیاد معرفی و پروانه ساخت منازل به صورت مجانی صادر و تا هفته دیگر ۴۳ مورد بعدی هم به بنیاد رفته و در صورت تامین اعتبار مجوز ساخت به آنان داده می شود.

مهدوی با تاکید بر لزوم افراد معرفی شده بنیاد برای دریافت تسهیلات بلاعوض افزود: بر اساس آمار ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت می شود که بسیار ارزشمند و مثمر ثمر است.

وی بیمه را یکی ازشاخص های مهم اجتماعی دانست و گفت: بیمه به ویژه بیمه حوادث و روستایی نقش مهمی در زندگی مردم داشته و می تواند در مواقع بروز حادثه به آنان کمک بسیار خوبی انجام دهد.

بخشدار خمام با درخواست از خانواده های خمامی در خصوص انجام بیمه حوادث برای منازل خود بیان کرد: افراد با پرداخت ۵۳ هزار تومان می توانند در هنگام بحران تا ۴۰ میلیون تومان از بیمه خسارت بگیرند لذا از همه خانوارهای خمامی درخواست دارم به این امر توجه جدی کنند.

مهدوی از بیمه شدن ۳۰ درصد جمعیت روستایی خمام خبر داد و تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته در طی این مدت اقدامات خوب و انقلابی بسیار خوبی در بخش روستایی خمام انجام و سه هزار و ۵۱۸ نفر از جمعیت روستایی خمام بیمه شده و مابقی خودشان خود را بیمه کرده بودند.

وی با اذعان به اینکه  دولت مقید شده تا راه آهن رشت را به کاسپین و بندر انزلی متصل کند، بیان کرد: برای انجام اینکار و در صورت متصل شدن این راه آهن به استارا ایستگاهی در خمام زده شده و برخی از محلات و روستاهای این بخش با مشکلات جاده مواجه شدند که این معضلات برطرف و شن ریزی های مسیر راه آهن در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads