کد خبر: 207830 - تاریخ: یکشنبه، 20 دسامبر 2020 - 21:47

سروان نجفی جایگزین سروان جمالی شد؛

تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بخش خشکبیجار برگزار شد

با حکمی از سوی سرهنگ محمود حافظی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت، سروان محمد نجفی به‌عنوان سرپرست نیروی انتظامی بخش معرفی و از زحمات سه ساله  سروان جمالی، فرمانده سابق انتظامی بخش خشکبیجار تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ بخشدار خشکبیجار روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این بخش  ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و با پاسداشت یاد و نام شهدای عرصه سلامت عنوان کرد: بدون شک پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا زحمات و تلاش‌های خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان و پرستاران تا این اندازه ملموس نبود.

سید رضا صفوی با اشاره به اینکه پرستاران همچون رزمندگان که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم که در برابر دشمن دفاع کردند، افزود: سبزپوش نیروی انتظامی که یار و یاور ما و روستاها دوشادوش آنها از امنیت ما دفاع می کنند.

وی با بیان به اینکه اگر می‌خواهیم امنیت داشته باشیم باید در کنار پلیس و همگام با آنها باشیم تا این آسایش را برای همه بر ارمغان بیاوریم،تصریح کرد : قطعاً هیچ دستی به تنهایی صدا ندارد و همه باید در کنار هم باشیم تا وظایف به نحو احسن انجام گیرد.

بخشدار خشکبیجار با تقدیر عملکرد سروان جمالی فرمانده اسبق این بخش گفت:  عملکرد ایشان نیز در این مدت گویای همه چیز است.

سید رضا صفوی  همچنین خطاب به فرمانده نیروی انتظامی جدید خشکبیجار ، افزود:این یبخش عادی مثل بخش‌های دیگر شهرستان نیست یک بخشی از کاملاً توریست پذیر و از لحاظ جغرافیایی هم دارای ۱۵ کیلومتر نوار ساحلی و رسیدگی به امور امنیتی و حفاظتی روستاهای ساحلی و مناطق های ساحلی خورشید را با خود به تنهایی به اندازه چند بخش نیازمند امکانات است..

نماینده عالی دولت در بخش خشکبجار با اشاره به اینکه ۷۰ درصد نوار ساحلی شهرستان رشت در این بخش قرار دارد،افزود:از فرماندهی پلیس شهرستان رشت درخواست می شود از لحاظ لجستیکی، کادر و پرسنل نگاهی ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ در پایان این مراسم با حکمی از سوی سرهنگ محمود حافظی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت، سروان محمد نجفی به‌عنوان سرپرست نیروی انتظامی بخش معرفی و از زحمات سه ساله  سروان جمالی، فرمانده سابق انتظامی بخش خشکبیجار تقدیر و تشکر شد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads