کد خبر: 207507 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 دسامبر 2020 - 20:42

فرمانده نیروی دریایی سپاه در یادواره شهید مدافع حرم حبیب روحی :

مدافعان حرم در اوج سم پاشی شبکه های اجتماعی پا به میدان گذاشتند/ جوانان ایران در دفاع از حرم حماسه‌ها آفریدند

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نشان دادن شیعه چگونه در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می‌کند، گفت: شهدای مدافع حرم در زمانی برای دفاع از حرم و اسلام و ناموس پا به میدان گذاشتند که شاهد انواع سم‌پاشی ها از سوی شبکه‌های اجتماعی هستیم و این جوانان با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

 

به گزارش خوبان خبر ؛ سردار علیرضا تنگسیری شامگاه پنجشنبه در یادواره شهید مدافع حرم گیلان «حبیب روحی» که به صورت تلویزیونی برگزار شد با اشاره به اینکه استان گیلان هشت هزار شهید دفاع مقدس و ۲۳ شهید مدافع حرم تقدیم این انقلاب و نظام کرده است، اظهار کرد: استان گیلان به سرسبزی، شجاعت، ولایتمداری معروف است.

وی با بیان اینکه شهید روحی یکی از نیروهای نیروی دریایی سپاه بود که برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شد، افزود: این شهید بزرگوار به شجاعت معروف و دارای سجایای اخلاقی بسیاری بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با اشاره به اینکه جوانان ایران در دفاع از حرم حماسه‌ها آفریدند، گفت: با شجاعت، رشادت و حماسه مدافعان این جوانان داعش فهمید ایران و ایرانی کیست که یکی از این جوانان شهید «حبیب روحی» است.

وی همچنین به برخی ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی شهید روحی اشاره و اضافه کرد: ارتباط این شهید بزرگوار با خدا قبل از ورود وی به سپاه شکل گرفت و او دارای اخلاق اسلامی بود و خواندن نماز را بر خود واجب می‌دانست که هم به جماعت و هم سر وقت بخواند.

سردار تنگسیری در ادامه با بیان اینکه تکفیری‌ها، النصر و داعش توسط کشورهای مدعی حقوق بشر به سلاح‌های پیشرفته روز مجهز بوده و هستند، اضافه کرد: کمترین جنایات آنها سربریدن کودکان و پاره کردن شکم زنان باردار بود. آنها مسلمان و غیر مسلمان را کشتند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نشان دادن شیعه چگونه در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می‌کند، گفت: شهدای مدافع حرم در زمانی برای دفاع از حرم و اسلام و ناموس پا به میدان گذاشتند که شاهد انواع سم‌پاشی ها از سوی شبکه‌های اجتماعی هستیم و این جوانان با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه دل کندن از متعلقات دنیا همانند زن و فرزند بسیار سخت است اما شهدای مدافع حرم این کار را انجام دادند، ادامه داد: آنها با رها کردن خانواده، همسر و فرزندان هجرت کرده، جهاد کردند و به شهادت رسیدند.

‘گفتنی است ، هزینه‌های برگزاری مراسم پنجمین سالروز شهادت حبیب روحی‌چوکامی روز گذشته صرف تهیه ۱۰۰ عدد بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی و توزیع آن بین افراد کم‌بضاعت شد.

 

انتهای پیام/۳۳۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads