کد خبر: 205885 - تاریخ: شنبه، 24 اکتبر 2020 - 14:34

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد :

اختلاف بر سر پاکت پول علت حادثه در لشت نشاء بود/ عاملان این درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه اختلاف بر سر پاکت پول در مجلس عروسی منجر به قتل شد گفت: قاتل و عاملان نزاع دسته جمعی در بخش لشت‌نشاء دستگیر شدند.

به گزارش خوبان خبر ، سرهنگ  علی رمضانی  تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش لشت‌نشاء از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در یکی از روستاهای این بخش مطلع شده و بلافاصله در محل درگیری حاضر شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی و ماموران پلیس امنیت عمومی در محل، ۶ نفر از عاملان این درگیری دستگیر شدند افزود: ۷ نفر از عاملان درگیری نیز قبل از حضور ماموران انتظامی به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.
وی با اعلام اینکه با حضور پلیس در بیمارستان مشخص شد که یکی از عاملان ۲۹ ساله این درگیری به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است اظهارداشت: قاتل این جوان که وی هم ۲۹ سال سن دارد و به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری است نیز دستگیر شد.
سرهنگ رمضانی علت درگیری را اختلاف بر سر پاکت پول بین قاتل و مقتول برابر اعترافات متهم اعلام کرد و بیان داشت: همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و حمایت‌های دستگاه قضائی از پلیس برای برخورد با مخلان نظم و امنیت، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/۸۵۲۱۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads