کد خبر: 205809 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 اکتبر 2020 - 13:01

ضمن تکریم سرهنگ شهرام قاسمی:

سرهنگ نادر حامدی به ‌عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج مقداد معارفه شد

سرهنگ نادر حامدی که سابقه جانشینی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شفت را داشت طی حکمی به‌ عنوان فرمانده‌ی جدید سپاه ناحیه مقاومت مقداد منصوب و از زحمات سرهنگ شهرام قاسمی تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ حسین مصطفی پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقداد شهرستان رشت که در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد ، داشتن استقلال و حق تعیین سرنوشت را دلایل انتخاب انقلاب اسلامی از سوی ملت ایران دانست و گفت: این موضوع سبب دشمنی ۴۱ ساله کشورهای سلطه گر علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به ایستادگی و موفقیت ملت ایران در برابر کشورهای استکباری اشاره کرد و افزود: اتکا به قدرت الهی و داشتن روحیه خودباوری رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان شده است.

مصطفی پور به دستاوردهای دفاعی ایران نیز اشاره و بیان کرد: وقتی که توانایی ساخت موشک‌های نقطه زن را داریم قطعاً در حوزه اقتصادی نیز می‌توانیم با بهره گیری از جوانان موفق عمل کنیم.

 در پایان این مراسم، سرهنگ نادر حامدی که سابقه جانشینی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شفت را داشت طی حکمی به‌ عنوان فرمانده‌ی جدید سپاه ناحیه مقاومت مقداد منصوب و از زحمات سرهنگ شهرام قاسمی تقدیر به‌عمل آمد.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads