کد خبر: 205477 - تاریخ: شنبه، 10 اکتبر 2020 - 13:52

در ویژه برنامه برموکب آفتاب :

تابش آفتابِ خیرخواهانه برای آزادی زندانیان و دانش آموزان کم بضاعت /کمک ۱۲۰ میلیونی خیرین خمامی

موکب آفتاب در آستانه اربعین حسینی و به یاد ایام اسارت خاندان اهل‌بیت (ع) با بهره‌گیری از نیات خیرخواهانه مردمان بخش خمام اسباب آزادی و بازگشت زنان زندانی جرایم غیرعمد به کانون خانواده‌هایشان و زمینه کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت را با دستان پرمهر خیرین رقم زد.

به گزارش خوبان خبر ، موکب آفتاب در آستانه اربعین حسینی و به یاد ایام اسارت خاندان اهل‌بیت (ع) با بهره‌گیری از نیات خیرخواهانه مردمان بخش خمام اسباب آزادی و بازگشت زنان زندانی جرایم غیرعمد به کانون خانواده‌هایشان و زمینه کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت را با دستان پرمهر خیرین رقم زد.

این‌ ویژه‌برنامه در شب‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهرماه در محوطه بازار هفتگی شهر خمام با اجرای هنرهای ارزشی همانند تئاتر صحنه‌ای، مداحی و تواشیح با مضمون عاشورایی، به‌همراه نقاشی و حصیربافی به‌منظور قرارگیری در مزایده خیریه برپا شد، تا با جمع‌آوری بیش‌از ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی، این خیر و همدلی امیدی بر قلب خانواده ۵ زندانی دربند و ده‌ها دانش آموزان کم‌بضاعت بخش خمام باشد.

به گزارش  خوبان خبر، موکب آفتاب به همت ستاد بزرگداشت اربعین حسینی بخش خمام، مراکز نیکوکاری خمام‌یاران و مهر مسجد جامع خمام، با همکاری بخشداری، شهرداری، شوراهای اسلامی بخش و شهر، سپاه ناحیه مقداد، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت و همچنین اوقاف رشت برگزار گردید و محسن جهاندیده «حصیرباف» و نسترن قریشی «نقاش» دو هنرمند خمامی بودند که آثارشان به مزایده‌ی خیریه قرار گرفت.

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads