کد خبر: 205429 - تاریخ: چهارشنبه، 7 اکتبر 2020 - 17:22

بخشدار خمام در مراسم تجلیل فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی :

یکی از مولفه های توسعه و اقتدر در گرو امنیت و تامین آرامش و امنیت است 

رضا مهدوی ظهر امروز در آیین تجلیل از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بخش خمام, اظهار داشت: یکی از مولفه های توسعه و اقتدر در گرو امنیت و تامین آرامش و امنیت است.

به گزارش خوبان خبر ؛  رضا مهدوی ظهر امروز در آیین تجلیل از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بخش خمام ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: یکی از مولفه های توسعه و اقتدر در گرو امنیت و تامین آرامش و امنیت است.

بخشدار خمام با اشاره به اینکه  وجود امنیت و آرامش یکی از نعمت هایی که بسیار ارزشمند،می باشد که در سایه تلاش های خالصانه نیروی انتظامی محقق شده است ، افزود :جامعه با افزایش اقتدار نیروی انتظامی برای فرصت‌طلبان و مجرمان ناامن می‌شود و به این ترتیب مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور بیان کرد: در این مقطع زمانی باید کار ویژه‌ای انجام دهیم و در کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم که نتیجه آن آرامش را به خانواده‌ها هدیه می‌دهد.

مقام عالی دولت در خمامی یکی از رسالت های مهم نیروی انتظامی را پیشگیری از وقوع جرم دانست و تصریح کرد: جلب مشارکت مردم یکی از راه های موثر در پیشگیری از جرائم است و در این راستا لازم است از ظرفیت شوراها و متنفذین محلی برای تثبیت نظم و امنیت در شهر و روستا بهره برد.

رضا مهدوی اقدام قاطع و برخورد به موقع با اخلالگران نظم و امنیت را ضروری برشمرد و افزود: مردم باید قاطعیت و اقتدار پلیس را احساس کنند تا در سایه اطمینان خاطر و آرامش، اعتماد به مجموعه انتظامی قابل  افزایش می یابد.

رضا مهدوی با بیان اینکه بخش خمام از لحاظ  وسعت ، گردشگری بودن بخش و نزدیکی به مرکز استان در منطقه استراتژیک قرار دارد، افزود: عوامل نیروی انتظامی بخش و پلیس راه  رشت به انزلی برای همشهریان امنیت قابلی قبولی ایجاد شده است.

در ابندای این مراسم فرماندهی نیروی انتظامی بخش و فرمانده پلیس راه رشت به انزلی گزارشی از اقدامات خود  ارائه دادند.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads