کد خبر: 205297 - تاریخ: شنبه، 3 اکتبر 2020 - 17:38

استاندار گیلان مطرح کرد:

پیشگیری از تخریب جنگل با اجرای طرح زراعت چوب

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجرای طرح زراعت چوب از تخریب جنگل جلوگیری می کنند، گفت: حفظ منابع طبیعی باید در اولویت کار مسئولان باشد.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع عصر شنبه در جلسه شورای اداری رضوانشهر با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: این روز نشانگر اقتدار نظام اسلامی است که امنیت را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

استاندار گیلان زحمت پرسنل نیروی انتظامی نمونه بارز شجاعت و دلاوری در تاریخ این مرز بوم دانست و تصریح کرد: مردم نیز هم پای با نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه بسیار اثر گذار هستند.

زارع با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور باید با مشارکت و وحدت به جنگ اقتصادی علیه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی رفت، افزود: ملت ایران در طول چهار دهه سپری شده از عمر انقلاب اسلامی به خوبی در راستای آرمان‌های این انقلاب جنگیده‌اند.

وی به حضور شیعه و سنی و در رضوانشهر اشاره و با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت ویژه ای برای وحدت بین اقوام را برخوردار است، گفت: قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت فرصت‌های شغلی زیادی را برای منطقه فراهم می‌سازد.

استاندار گیلان با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی بویژه جلوگیری از قاچاق چوب و تخریب جنگل باید در شهرستان رضوانشهر به اولویت اصلی مسئولین تبدیل شود، اظهار داشت: طرح زراعت چوب ضمن جلوگیری از ورود هرگونه آسیب به اراضی جنگلی، زمینه اشتغال زایی در سطح روستاها را فراهم می‌سازد.

وی با ابزار تأسف به مشکلات شرکت چوکا و شفارود، گفت: پیگیری‌ها در سطح استانی صورت گرفته است که از سهام داران درخواست می‌شود برنامه‌های اجرایی و عملیاتی برای بهبود وضعیت تولید این کارخانه را تدوین و اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۲۵۸

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads