کد خبر: 205246 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 اکتبر 2020 - 12:52

استاندار گیلان تاکید کرد :

ارتقاء زندگی شهروندان با اجرای برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری در گیلان

استاندار گیلان گفت: بر ضرورت اجرای دقیق برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری برای ارتقاء زندگی شهروندان و سلامت آنان تاکید کرد.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع صبح پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات هدف برنامه‌های احیا، بهسازی و نوسازی شهری گیلان با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر اجرای این طرح، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی ستاد و دولت برای ارتقای زندگی شهروندان استفاده کنیم.

وی در ادامه باید برنامه لازم برای اقدام مشترک بازآفرینی شهری در دستور کار قرار گیرد، گفت: حاشیه شهرها، بافت تاریخی و بافت‌های فرسوده، محلات مرکزی از کیفیت پایین زندگی برخوردار است که نیازمند توجه در قالب این طرح هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای ارتقای سطح زندگی و سلامت شهروندان، افزود: باید تعامل و هماهنگی لازم برای اجرای برنامه اقدام مشترک در میان دستگاه‌های عضو و متولی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همکاری نهادهای فرهنگی و اجتماعی با دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: باید در کنار توجه به حوزه سخت افزاری برنامه‌های متنوع و اثرگذار قالب لمس نیز در این مناطق اجرا کنند.

زارع با بیان اینکه فرمانداران باید با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات لازم اجرای این طرح را پیش بینی کنند، افزود: امسال ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مصوب پیش بینی شده که قطعاً برای ارتقای و بهبود سطح کیفی زندگی شهروندان نیازمند اعتبارات بیشتر هستیم.

وی با تأکید بر پرهیز از تعدد پروژه‌ها، گفت: باید با تمرکز بر تعداد اندک پروژه آنها را اجرایی کنیم.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads