کد خبر: 205234 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 اکتبر 2020 - 09:03

رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از کارخانه پوشش؛

برای کسانی که صدمات جبران ناپذیری به پوشش زدند پرونده قضایی تشکیل می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان در راستای حمایت حقوقی و قضایی از تولید، روز چهارشنبه از دو کارخانه پوشش و شرکت آرین مریم بازدید کرد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان صبح امروز از دو کارخانه پوشش و شرکت آرین مریم بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از کارخانه پوشش ضمن ابراز تاسف از وضعیت فعلی این کارخانه، لطمات وارده به آن را حاصل واگذاری بی ضابطه و سوء مدیریت و اهمال سرمایه گذاران و مدیران قبلی این شرکت دانست و تصریح کرد: برای کسانی که با ترک فعل و اهمال در انجام وظایف خود سبب وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر به اموال و دارایی این کارخانه و اخلال در نظام تولید شده‌اند پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان ضمن اعلام حمایت قضایی برای از سر گیری تولید در کارخانه پوشش، از مدیران فعلی این کارخانه خواست تا در مدت یکماه، طرح بازسازی خط تولید این شرکت را با امکانات و دستگاه های موجود، تهیه و ارائه نمایند.

حجت‌الاسلام خلیلی همچنین در بازدید از شرکت تولید ام دی اف آرین مریم، ضمن ابراز خرسندی از رونق تولید در این کارخانه گفت: لازم است دغدغه مدیران این شرکت در خصوص تامین مواد اولیه هرچه سریعتر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه تقویت زارعت چوب در استان گیلان ضمن تامین مواد اولیه کارخانجات سبب حفظ جنگل ها نیز خواهد شد اظهار داشت: حمایت و تشویق مردم به کاشت درخت و زارعت چوب موجب درآمدزایی برای روستائیان و افزایش تولید و اشتغال در صنایع وابسته در استان گیلان خواهد شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads