کد خبر: 205042 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 سپتامبر 2020 - 15:13

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای بخش خشکبیجار:

جوانان راه و رسم شهدا را دنبال کنند/ باید با وحدت و انسجام در خط مقدم کارزار ایستاد

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه شب گذشته در یادواره شهدای بخش خشکبیجار امروز جامعه و لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت در آنان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: جوانان ما با راه و رسم شهدا را دنبال کرده‌اند و به دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها نشان دادند که دیگر جنگی علیه ما تحمیل نخواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه  شب گذشته در یادواره شهدای بخش خشکبیجار امروز جامعه و لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت در آنان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: جوانان ما با راه و رسم شهدا را دنبال کرده‌اند و به دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها نشان دادند که دیگر جنگی علیه ما تحمیل نخواهد شد.

سردار حق‌بین واقعه عاشورا را درس بزرگ ولایتمداری دانست و با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در کربلا به ظاهر شکست خورد عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان و مستبدان عالم ایستاده و سرداران و فرماندهانی بزرگ مانند حضرت اباالفضل(ع) از ولایت‌فقیه دفاع می‌کنند.

وی جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس را سراسر مملو از عشق به ولایت، فداکاری‌ها و خلق حماسه‌های بزرگ خطاب کرد و ابراز داشت: به پشتوانه مردم و رزمندگان اسلام و با تمام خباثت‌هایی که علیه کشورمان انجام شد از این آزمون سربلند بیرون آمدیم و دستاوردهای آن دوران در جبهه مقاومت عراق و سوریه تجلی پیدا کرد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه بیان کرد: با یادآوری پرونده شهدا در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم متوجه اخلاق خوب و عمل به گفتار آن‌ها می‌شویم.

وی ادامه داد: همه شهدا در جنگ نقش داشتند اما امروز موظفیم به مردم هشدار دهیم و بگوییم اگر می خواهیم در مقابل دشمن بمانیم باید انسجام داشته باشیم و پشت رهبر خود باشیم و با وحدت در خط مقدم این کارزار قرار گیریم، در واقع هم داریم می جنگیم و هم نقشه های انان را ناکارآمد می کنیم.

در ادامه این مراسم مجتبی رستمی و سعید صبح خیزبه مداحی پرداختند.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads